:)

vineri, 21 octombrie 2011

inca mai traiesc

multe zile-au trecut si s-au mai intamplat din iulie pana acum. si multe le-am uitat(ofcors).
am fost la banchet
am fugit cu buf in piatra dupa examenul de la geografie
( blanc blanc blanc blanc)
am fost la sulina, la bunica. si fu dragut :)
m-am intalnit cu hippie intr-o zi si i-am promis ca o sa scriu pe blog ceva special pentru ea. nu am facut-o...
am ras si m-am distrat cu ai mei prieteni, ca deobicei
( bla bla bla)
si acum sunt la iasi. totu-i bine si frumos, stau in casa cu buf si geanina, radem ca stupidele seara, atunci cand ne intalnim dupa o zi plina de cursuri obositoare si plictisitoare. ma chinui de o saptamana sa termin una din cele 4 carti care imi trebuie pentru portofoliul de la unul din cursuri. inca nu ne-am foarte imprietenit cu iasul, adica inca nu am iesit in inspectii si cercetari, nu stim decat drumul pana la facultati, pana la mol si pana la gara( dar urmeaza sa ne imprietenim si cu pub-urile si sa gasim ceva gen 'the stage' , ca sa topaim un pic atunci cand ne apuca:D )
in rest, asa, in general, sunt fericita. m-or obosi pe mine cursurile, dar dimineata ma trezesc zambind si noaptea ma culc zambind si cand merg pe strada zambesc si...ati prins ideea. sunt un zambilici total de vreo trei luni:)

[ gata, blogule, fericit acum? ai reinviat. sarbatoreste cum stii tu mai bine]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu