:)

luni, 5 decembrie 2011

...craciun?

nu pot sa cred ca spun asta, dar cred ca vreau sa vina craciunul. sau nu, nu craciunul, nu stiu...
care-i treaba defapt...
ieri am ajuns prin mol cu buf si-am intrat in bamboo( nu, nu preaminunatul, preaexceptionalul, preafabulosul club bucurestean, ci magazinasul ala dragut cu multe chestii dragute). si era totul atat de fain, cadouri in stanga si in dreapta si in fat(z)a si in spate si multi multi multi oameni care se uitau in toate partile si cautau lucrurile cele mai potrivite si din boxe se auzeau cantece de craciun si totul era ataaaaaaaat de faaaain! era o atmosfera de aia...nu stiu...ca in filme...si ii vedeai pe toti in jurul tau si parca puteai sa le simti emotiile si oarecum nelinistea alegerii cadoului...si in mijlocul atmosferei asteia de craciun, de camin, de familie, bucurie, emotii, cadouri, luminite, muzica si toate-cele, nu m-am gandit la ai mei, asa cum ar trebui, poate...nu, m-am gandit la el. vreau sa vina craciunul...pe care o sa-l petrec cu el...candva...:) :D

2 comentarii: