:)

duminică, 13 noiembrie 2011

love me till you drug me, honey, kiss me till i'm in a COMA

acum ceva mai multi ani, cand am dat eu de niste trupe noi( nu stiu daca eram inca in generala sau eram in clasa a9a), daca ma intreba cineva ce concerte as vrea sa vad in bacau, as fi raspuns imediat "e.m.i.l., pistol cu capse si coma" . pe e.m.i.l. i-am vazut( de doo ori, chiar) si mi-au foarte placut si nu m-ar deranja sa-i mai vad; cei de la pistol cu capse au fost in bacau, din pacate a fost oarecum dezamagitor( a nu se intelege gresit, nu a fost vina lor, publicul mai mult nu era. adica a fost foarte putina lume, deci atmosfera demna de un concert de genul asta nu prea a fost), dar cu prima ocazie cand o sa vina in iasi, o sa fiu acolo in primul rand si o sa fie fain. asaaa, asta fiind retrospectiva, nu mica mi-a fost fericirea atunci cand am citit ca cei de la coma vin in iasi. eram whoaaaaa eram adofiwvoooi eram afijvodkc 0 si tot asa..am sunat-o pe sutza( pentru ca stiam ca si ea ii vrea de mult si am putut sa-mi exprim tipator bucuria ca o sa-i vad, in sfarsit). asa ca, cam cu doua saptamani inainte de concert, era clar. merg la coma.
apooi au aparut unele chestii...era vorba ca merg la bucuresti( ceea ce ar fi compensat, totusi, pierderea concertului. adica nu m-as fi suparat daca as fi ajuns la bucuresti). insa teoria literaturii, mai exact partialul de miercuri 16 imi batea in creieras si imi spunea ca poate nu ar fi atat de bine sa plec din oras si poate ar trebui sa citesc/invat ceva. asa ca am zis ca raman in iasi...nu tu concert, nu tu socializare, nu tu nimic.
da de undeee?!
sambata, 12 noiembrie, ziua concertului. in mintea mea se bateau vreo 3 idei. concert-invatat-bucuresti-acasa(sunt 4). imi ziceam ca poate nu ar fi prea frumos din partea mea si poate c-as avea si eu mustrari de constiinta dupa ce am lasat balta niste oameni nemergand la bucuresti/acasa. dar vroiaaaam sa ii vad pe cei de la coma in conceeert. am ascultat niste melodii. am intrebat in stanga si in dreapta ce ar trebui sa fac. toti imi ziceau sa ma duc. dar dupa ce ei imi ziceau asta, eu ziceam ca nu, ca nu o sa ma pot distra, ca o sa merg singura si bla bla..
ora 8jumate. gata, plec la concert!
asa ca m-am imbracat, pe la 9 am plecat de acasa si am mers repede-repede, ca zicea pe afis ca la 9incepe si eu nu stiam ce sa cred, ma gandeam ca nu are cum sa inceapa la 9 dar daca totusi ar fi inceput la 9?!
la 9 jumate eram in hand. singura, ceea ce era cel putin dubios. la intrare erau niste baieti veseli si un pic cam ametiti care m-au servit cu bere si m-au intrebat daca nu vreau sa stau cu ei. socializareee! dar nu am stat cu ei, am urcat in pub, am platit, m-au stampilat. bun. acum am intrat, ce sa fac?! lume peste tot in jurul meu, toti se stiau intre ei, nu mai vedeam pe nimeni singur si pierdut in spatiu, asa ca mine. m-am dus la bar si mi-am luat o bere si m-am sprijinit de un perete. am cautat net, n-aveau. m-am dus la baie, am dat o bluza jos de pe mine, m-am intors in coltul meu. cred ca am studiat peretii aia de le stiu fiecare gaura. and there i was, singura si trista, cu berea si telefonul in mana, uitandu-ma in jur de parca abia am aterizat pe alta planeta. m-am mai plimbat de colo-colo, am mai sunat niste oameni, am terminat prima bere. what to do what to do? m-am mai plimbat un pic, mi-am mai luat o bere. au venit baietii de la coma( am presupus ca ei erau, din moment ce nu au platit bilet la intrare si li s-a spus sa isi puna hainele in alta parte decat unde si le punea toata lumea). pe la 11 s-a urcat dj hefe( sper c-am scris bine) pe scena si-a pus niste muzica; atunci m-am apropiat si eu de scena. atat de mult pana m-am asezat pe ea. ma rog, pe la 11 si ceva au urcat baietii pe scena si-au inceput sa canteee.
sonorizarea nu a fost exceptionala( sau poate ca pozitia mea fata de boxe nu era foarte buna) dar ce conteazaaaa, am reusit sa dibuiesc ce melodie era si sa urlu alaturi de restul oamenilor si de solisti. da, mi-a placut. dupa ce a inceput concertul nu mi-a mai pasat ca eram singura. am cantat, am tipat, am topait. a fost fain. dupa concert mergea lumea sa ceara autografe si bete de tobe si ce au mai primit ei pe acolo. de ce sa nu fac si eu asta?! asa ca am intrebat daca pot fura lista de melodii, am fost la bar de-am cerut un pix si apoi m-am dus la cersit de semnaturi:D
pana la urma, nu a fost atat de rau pe cat am crezut inainte sa plec de acasa. a fost chiar mai fain decat m-am asteptat. peripetii? neah. adica lasand la o parte doi baieti care m-au intrebat daca vreau prafulet si un tip rostogolindu-se pe scari in jos, totul a fost okay.
drumul inapoi ...a fost un pic creepy. dar m-am gandit la el si am ajuns acasa fara sa o iau la goana. pe la 2 jumate am reusit sa ma culc. end of story.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu