:)

sâmbătă, 15 decembrie 2012

anul 2012 in retrospectiva

si invierea blogului( cel putin pentru o postare)
adevarul e ca nu imi vine in minte decat un eveniment major, dar o sa incerc sa imi amintesc si altele. am incercat sa ma uit prin poze si nu m-au ajutat- se pare ca am fost cam lenesa in ceea ce priveste pozele anul asta. rusine! am o memorie de...mai mare rasul.
aveam o imagine foarte draguta despre postarea asta, serios. intentionam sa scriu fiecare luna si sa pun cate o poza semnificativa, dar cum nu am asa ceva, o sa incerc sa improvizez- probabil o sa si inventez. habar n-am. shtupid!

ianuarie.
eram fericita. petrecusem un revelion minunat alaturi de oameni frumosi. noaptea de revelion a fost WOW. iubeam si eram iubita.
nu imi mai amintesc altceva din perioada asta.

februarie.
bla bla, bla bla, ziua mea, chestii dragute, bla bla. fericire.( am castigat 20 si ceva de shot-uri, buyaaa!)
vai, imi urasc "super-memoria". 

martie.
am fost la brasov. again, chestii dragute. si nu prea

fuck it, nu merge asa cum speram sa mearga. 
o sa las lunile deoparte, degeaba. 

anul 2012.
anul 2012 a fost un an plin de chestii. si chestiute. a inceput minunat si se termina in cel mai trist mod posibil( din punctul meu de vedere). a inceput cu zambete si lacrimi de fericire si presimt ca o sa se termine in cel mai lame mod posibil. a inceput cu trei luni pline de "diaree de sentimente roz"( pentru explicatii. nu ca ar mai citi cineva chestia asta) si se termina cu regrete. si cu un crush de toate zilele. cuvintele cheie, sa le zic asa, pentru anul 2012, varianta EU ar fi, intr-o oarecare ordine: fericire, iubire, zambete, brasov, departare, telefon, plans, despartire, schimbare, nou inceput, greseala, despartire, single( pentru ca "singura" ar fi sunat trist. si nu eram), alta relatie, alta despartire, (abia acum) singuratate, regrete, lacrimi, bocete, regrete( din nou). ciudat ca toate cuvintele astea "cheie" se rezuma doar la relatii si lugu-lugu de asta...dar nu asta e locul in care sa ma plang de treburile astea. au si plangerile astea locul lor. blogul asta nu-i obisnuit cu chestii de genul.
deci, lasand la o parte "tulburarile" mele, hmmm.

as putea sa ma laud cu primul meu job. da, lucrez. din mai, chiar. si nu mi-e rau deloc. stau in pat, cu castile pe urechi, ascult muzica, scriu versurile si le uploadez pe www.dvdlyrics.com . noooot baaaaad. sper sa ma tina mult si bine, ca nu mi-e deloc rau cu ceva banuti in plus in buzunar.

am fost cu bufa si cu mada la bucuresti. o foarte faina evadare de o saptamana. nu tu feisbuc, nu tu alte distrageri. si a fost dragut, chiar foarte dragut. ma chinui de o gramada de timp sa editez filmuletele de atunci, am promis ceva epic. daaaar lenea e mare si are chef de bataie. si eu nu ma bat, asa ca ea castiga. mereu.

o alta chestie noua de anul asta e ca m-am mutat. da, nu mai stau cu bufa mea. daaar stau la 5 minute de facultate, ceea ce e biiiiineeee!

mi-am facut varza telefonul care nu are decat un an( poate o sa revin cu o poza. poate)

am petrecut( cred) prima zi bro-sis. mi-am scos fratiorul prin oras si am stat de dimineata pana seara si chiar a fost fain. un pic de ITS, un pic de 7D, un pic de KFC si ceva guitar hero.

am fugit la constanta cu un tip pe care aproape daca-l cunosteam. insa s-au dovedit a fi 3 super-zile si baietii au fost super faini, asa ca no problemo, amigaaa!

imi petrec weekend-urile in underground, cautand cu privirea un potential "el"( da, puteti sa ma numiti "lame" , "trista" , "disperata". le accept. sunt constienta de lame-ismul situatiei in care ma aflu. in care ma bag singura, de fapt. dar nu ma pot abtine. imi place sa iubesc si nu am cum sa nu-mi fie dor de sentimentul ala. si sa il caut. am nevoie de afectiune! )

daca nu ma insel, e primul an cand le iau ceva cadou alor mei. ma simt mandra de mine. am pus si bani deoparte( bani care, sper eu, o sa ma ajute sa plec in vama anul asta. sper. )

sa iau chestiile alea de sunt prezentate la horoscop si sa zic cam cum au fost anul asta?
dragoste- 3 relatii. iubire, incercare de adaptare, ceva ca sa fie. current status: epava. in cautare/asteptare
bani- zic ca o duc destul de binisor. mini-jobulet, treburi, chestii.
sanatate- in clipa de fatza tusesc de imi ies tztzele pe gura si stau cu esarfa la gat si mi-e cald de mor. in rest,  lucrurile stau chiar bine. am mai fost la niste controale in legatura cu problema mea de la 17 ani si lucrurile par sa se indrepte. oh, yeah, exista o posibilitate sa fiu normaaalaaa. 
prieteni- sunt, slava domnului. 

sa vedeeeem, cu ce sa umplu spatiul si sa compensez lipsa mea de aproape un an...? ( de pe blogul asta, ca celalalt a fost plin de "rabufniri ale ketchup-ului emotional" ) 

care sunt aspiratiile mele? ce imi doresc de la anul 2013? ce vreau sa fac in 2013? ce( incerc) sa imi impun pentru anul viitor?
well...let's see...
imi doresc sa pun in practica sfaturile pe care le dau prietenilor( practice what you preach, gen). si cand le zic fetelor "asteapta, o sa vina si printul tau, nu mai fi suparata acum" sa imi zic si mie asta. si sa mi-o zic de multe ori. de multe ori in aceeasi zi, pana imi intra in cap. sa inteleg o data ca daca ma uit incontinuu in jur sperand sa-l vad e posibil sa il sperii si sa isi ia talpasita. trebuie sa astept si atunci cand e sa se intample, o sa dam nas in nas. nimeni nu cauta pe nimeni. ca aici. da, vreau sa se intample, sunt nerabdatoare sa te intalnesc, domnule, asa ca misca-te mai repede in drumul meu! 
ce altceva mai vreau? sa pun mana sa invat ceva la germana, ca e grav. am momente cand simt ca nu stiu nimic. si nu e nicio teoria socratiana la mijloc. chiar ma simt bata. 
vreau sa imi pastrez jobuletul.
vreau sa merg in vama.
vreau sa ma inteleg mai bine cu ai mei si sa merg cu drag acasa( yeah...not gonna happen...)
vreau sa scap de crush-ul asta( cu cat mai repede cu atat mai bine) pentru ca oricum sanse nu am.
sa merg la karaoke.
sa merg la sarituri de alea de cangur( stiu eu despre ce vorbesc :)) )
sa imi fac curat mai des in camera.
sa imi colorez suvitele.
sa fac ceva memorabil. nebunesc. ceva.
sa capat mai multa incredere in mine. ( hai, draga incredere, strig dupa tine de ceva timp, tu chiar nu ma vrei?! )
sa...imi traiesc viata. si sa nu mai pierd timpul aiurea. sa nu fie mai mult de o (1) zi pe saptamana in care sa ma plang ca "vaiii, nu am facut nimic azi, am stat toata ziua in pat si nu am facut nimic productiv" .
carpe diem, babe!







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu