:)

marți, 15 martie 2011

intr-o frumoasa zi de martie

era o zi frumosa de martie( again). doua fete, care NU au bacul anul asta( nu, nu au bacul anul asta, sa se inteleaga bine: NU AU BACUL ANUL ACESTA!) , vorbeau despre diferite subiecte pe Yahoo Messenger/YM/messenger/mess. conversatia lor a circulat din mail in mail si a ajuns si la mine, din greseala, deci eu NU stiu cine sunt ele, nu am nici cea mai mica idee.[da, povestea se cam bate cap in cap cu a lu buf, unde personajele sunt fictive. acuma depinde fiecare de unde a primit. oricum, conversatia e aceeasi; e posibil ca motivul sa fie, totusi, acelasi: pastilele]. fara alte comentarii, acestea sunt p1 si p2:

totul a inceput cu o poza cu un tip bun, trimisa de p1.
p2: [ de cand am vazut numele am inceput sa zambesc tampit:)) ] si poza...da....no comment...
p2: :))
p1: mai ales cum isi musca buzaa=p~
p2: taci! :))
p2: dam un like? asa, amandoua ********* proaste ?;;)


...a continuat cu niste chestii neinteresante...

...si niste chestii de om tampit:
p2: *link* si bilutele alea
p1: astea sunt ale lui:))
p2: da si alalalte tot ale lui sunt:-??
p1: care?
p2: nu m-am prins ce ai vrut sa zici cu "astea sunt ale lui" ,atunci:))
p1: aaa:))
p2: recapitulam. eu ti-am dat o poza cu un tip cu bile [ nu suna bine]
p1: d;oh:))
p2: tu ai zis ca sunt ale lui
p2: eu am zis ca si alea din ***** erau ale lui
p2: ca la aia ma refeream:-?
p1: da..pt ca chitara nu era a lui
p2: aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa:)):))
p1: esti funi=))


...alte chestii neinteresante...
p2: ti-a trebuit tie sa-mi arati poza cu "*******' ******' si acu in loc sa imi vina in cap imagini cu eneida, imi vine fatza lui:))
p1: e prea bun, da?
p2: :))sa zicem
p2: ...
p2: :))
p2: cu cat e mai studiat, cu atat e mai bun
p1: sa zicem?:))
p2: deci mai bn nu mai vad nici o poza cu el!
p2: ca zbor la ******
[...]
p2: dc vorbim ca proastele despre un tip care cine stie daca o sa-l mai vedem vreodata live?
p2: dc nu vorbim despre baieti din **...?


...dupa cateva exemple... :
[ urmeaza motivul adevarat pentru care am inceput sa scriu chestia asta]
p2: gata! am balit, m-am enervat, mi-a amortit piciorul, nu mai vreau sa aud de *****! [ ei, nu.. :))] . 
p1: :))
p1: vreau prieten ****
p1: *****
p1: ce fac?
p2: fa ca ala cu telecomanda:))
p2: "caut prieten da nu gasesc, caut prieten da nu gasesc"
p2: hai la matrimoniale
p1: :)) 
p2: hai sa punem un status obvious si lame pe feisbuc
p2: nu stiu:))
p1: nu ma injosesc in halul ala..cu matrimoniala:))
p1: cum ar fii?
p2: "caut prieten da nu gasesc" ?! nu-i destul de obvious si lame?
p2:  :))
p1: :)) 
p1: :)) 
p2: "searching" , "still searching" "vreau futai" "caca"
p2: nu stiu:))
p2: prea multe pastile!
p2: :))
p1: vreau futai? really?:))
p2: "nimeni nu m-a strans in brate ieri, cred c-am adunat vreo 300 de ieri" "pupa-ma" "1000 de tipi buni, nici unul nu ma vrea"
p2: si mai pot sa clocesc
p2: orice numa sa nu scriu:))
p1: =))
p2: "toate proastele au prieten, numa eu nu" "baietii ori sunt minori, ori prosti, ori luati" "am placut un minor, da a fost prea prost si acum iubeste o pitzipoanca" 
p2: "ma gandesc cu **** la un status destul de obvious si lame care sa arate ca vreau un prieten" 
p2: :))
p1: pune tu asta
p1: :))
p1: esti cu capu?
p2: "urmeaza sa scriu pe blog toate frazele obvious si lame despre cautarea unui prieten"
p2: :-" :))
p2: nu stiu :))
p2: sau asa, mai dramatic: "TU ai prieten, EU de ce NU? " 
p2: :))
p2: da da si tu idei, nu sta ca coropisnita
p1: ba chiar ca o iei asa..pe cealalta parte de la pastile:))
p1: fac tema la fr, da??
p2: "as vrea sa fim ca doi pinguini si sa ramanem impreuna pana la sfarsitul vietii"
p2: ce faci tu, ma?
p2: adica scrii articolul pt siteul de matrimoniale, ti-ai facut deja cont?
p2: "daca as fi un cub de gheata, m-as topi." [ nu era asa] :))
p2: "merg la concerte si partyuri doar ca sa imi clatesc ochii uitandu-ma dupa bunaciuni"
p2: :)) 
p2: "noaptea te visez."
p2: "bacu-i naspa. hai sa ne pupam"
p2: opreste-ma!!!!!!!!!!!!! 
p2: am scris o propozitie si un sfert din primul ex la franceza. am de scris 4:))
p2: "nu am haine destul de sexi si de aia nu am prieten"
p2: "nu imi arat tztzele destul de des si de aia nu am prieten"
p2: "daca ai fi prietenul meu ti-as arata tztzele"
p1: o am pe ***** care ma apuca de tate toata ziua..ce-mi trebe si un tip?
p2: "mi-a sarit mucul in timp ce radeam. dar tie nu-ti pasa, pentru ca ma iubesti asa cum sunt " 
p2: auzi...tu ziceai ca vrei prieten, asa ca nu mai face mofturi acum
p2: adapteaza-te!
p1: la ce sa am adaptez?:))
p2: "toate pitzipoancele au prieten. eu nu sunt pitzipoanca, da vreau prieten"
p2: nu stiu:))
p1: la statusuri lame care nu se vor dezvalui ever?:))

[prea tarziu...]

p2: da hai ca sunt dragute statusurileeee...poate o sa ajute pe cineva aflat in impas vreodataaaaaa
p2: nu o sa zic ca vorbeam cu tine:)) 
p1: da..sunt foaaarte amuzante..si dragute..
p2: poti sa le scrii si tu pe blog;;)
p1: but they never must be revealed!
p2: ca si-asa l-ai neglijat 
p1: :))si cum sa intitulez aceasta postare?): 
p1: trista de mine? :))
p2: nu. "replici de agatat"
p2: :))
p1: eei..da nu-s replici astea..adica nu par:))
p1: replica de agatat e asta..gen..are your parents assholes cuz you are da shiit!
p2: ei....na.,...nu replici...
p2: statusuri de almost agatat
 p2: nu stiu:))
p1: :))
p2: gasim titlu, nu-ti fa griji

5 comentarii: