:)

sâmbătă, 5 martie 2011

pe ce ce

  [imi place mel asta, chiar daca nu se aude foarte bine acilisa:):D ]
tocmai ce-am venit de la conshiert. pistol cu capse. ii asteptam de mult. dar nu ma asteptam sa...sa fie atat de putina lume...mi-a parut rau ca nu au fost mai multi. si simteam ca lumea se uita ciudat la mine pentru ca topai. dar nu puteam sa nu topai...
dar mnoh...nu mi-a pasat ca nu era multa lume...nu mi-a pasat ca se uita lumea la mine. ei erau pe scena si eu eram happy happy joy joy. :D
mi-a placut.
si mi s-au parut atat de suiiiiit fetzele care le facea nenea de la tobe in timp ce canta
mi-a parut rau ca nu au fost mai multi...
daaaaaaaaar...la sfarsit am luat autograf de la eiiiii. adica nu i-am lasat sa plece pana nu mi-au dat autograf. pe lista lor de cantece[ din care au sarit vreo 3. cred si eu... :-< ]

 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu