:)

duminică, 17 ianuarie 2010

Laaaa Muuuuulti Aaaaaaniiii Madaaaaaaaaaaaa !

Da, deci dupa cum am zis la inceput, a fost ziua lu Mada  . Pe 10.01.2010, mai exact. Si ieri, 16.01.2010 (cand e si ziua lu bufi, spuneti-i "la multi ani" ) si-a facut Mada majoratuuuul. Si pe la 7 fara ceva ne-am intalnit noi si am stat 5 minute in frig pana si-a aranjat Diana freza ei emoidiala. Si am intrat in sala si i-am dat Madalinei cadoul nostruuu, si a baut tot helasul din sticluta in care urmeaza sa isi puna lapte cu cacao si sa bea la scoalaaa. Si dupa  aia ne-am pus pe topait. Si ii faceam in ciuda lu Pucca ca noi putem topai si ea nu ( a facut o schema de profi la patinoar) . Si am topait, si ne-am invartit. Si Puci se simtea ciudat ca unele melodii pareau/erau prea urlatoare si eram intr-un loc mai special si nah, nu se putea zbantui cum vrea ea (nu ca piciorul ar fi lasat-o) . Si apoi sarbatoritii ( pe langa Mada, a mai fost un nene care a facut 18 ani ) au facut aproape jumatate din pedepsele care le-au pregatit invitatii ( si-au dat seama ca nimeni nu se uita la ei si au dat drumul la muzica). Si asa am continuat sa topaim si sa ne invartim. Si dup aia a venit tooooortuuuuul. Si Pucca si-a umplut mainile cu frisca si a avut grija sa imi nimereasca din plin ambii ochi. Si umblam chioara prin toata sala aia in cautarea unui servetel. Dupa ce am bagat in noi tort ( ba, da ce toooort :X ) s-a linistit lumea, la fel si muzica, unii s-au asezat la masa, unii au plecat (exemplu bun de: vin, dau cadoul, mananc si plec. Glumesc :) ) , unii au inceput sa se balangane usor pe melodiile lacrimogene. Si prima data a fost melodia asta si eu m-am asezat frumos pe jos ca un emonel ce mai sunt din cand in cand si stateam si ascultam melodia si imi aduceam aminte de o anumita seara [ me so stupid] si apoi am incercat sa imi scot chestiile alea din minte in timp ce ii dadeam mesaj lu Mimi si ii spuneam ca sunt fraiera si in timp ce Puci ma chema inapoi pe banca (da' nu m-am dus). Dupa melodia aia a urmat asta  si eu am continuat cu starea mea lacrimogena si mi-am amintit alte chestii si aproape ca s-au pisat ochii un pic ( Pucca nu tre sa stie asta) . Si apoi, ca sa ma simt si mai bine, a urmat asta  [ a fost stearsa de pe youtube si nu imi amintesc ce melodie era...] si pe la jumatatea piesei mi-am dat seama cat de fraiera sunt si m-am ridicat de jos si m-am dus la Puci. Dup aia am dat 2 dedicatii la microfon ( pt Puci si Mada) . Si dup aia eu si Puci ne-am chinuit cam o ora sa plecam. ( sa spunem ca Puci a fost uhmmm...retinuta de ceva anume si nu a putut pleca :)) ) . Si am ajuns pe la 2 acasa, bucuroasa ca pot dormi. Si cand am intrat in casa am gasit-o pe bunica-mea dormind CU PICIOARELE PE PERNA MEA!!! ( nu ca as folosi perna, dar totusi, picioarele ei au atins locul unde pun eu capul. Si am expediat-o in camera ei, am dat frumos cearsaful la o parte si am adormit. Si asa de biiine am dormit. ( Stiu ca am visat ceva frumos, nu mai stiu ce, dar a fost frumos. )

Un comentariu:

  1. Multumesc, pentru La Multi Ani-ul tau:X,si pentru postarea facuta datorita La multi anului meu:X!
    Hei, macar sunt fericita ca la sfarsit ai reusit sa faci naniita ,chiar daca locul undei puneai tu capul avea acum "o atmosfera"mai speciala...

    Tre' sa fac si eu o postare cu La multi aniul de ziua mea....dar cutia mea cu maimute e putin cam goala
    [mai bine zis, cutiuta mea cu maimute e axata pe altceva si e macinata de altceva si o doare ceva ,ce nu ar mai trebui sa o doara si sper sa scap de chestia aia, ca sa pot scrie si eu ceva despre majoratul meu,dar nu acel ceva care imi macina momentat cutia cu maimute]...
    [cred ca am sa scriu acum,poate pot,daca nu,nu pot si basta!]
    ah,si helasul ala:X...a fost ca un helas:X...si a avut gust de helas:X...si suzeta,am sa o port la gat sa imi amintesc de voi:X!

    Bai , mersi mult ca a-ti venit...si a-ti fost si sunteti geniale!!!
    ^:)^
    saru'mana!

    RăspundețiȘtergere