:)

duminică, 3 octombrie 2010

inca (nu) imi cade capul



sau secsii partee cu doua ore intarziere.  sau poate asa era planuit. in fine, oricum ar fi, important e ca am fost vineri in the stage la vita de vie.
dupa cum a spus si buf,  am ajuns cam devreme(pe la8 fara ceva). oare de ce? in fine, am ajuns acolo. [ am uitat sa zic. pe drumul spre stage, sutza ii facea "instructajul" lenutei si geanina o speria pe pucca] .  ne-am hotarat noi asa sa mergem in billa(ca inainte de orice concert). ajunse acolo, nu stiam ce sa ne luam. mai mult de gura lu sutz, mi-am luat un energizant. apoi buf a vazut o super mega extra oferta la inghetata milka. daca in vara era 5-6 lei, acum am luat-o cu 2,7 :-o :x . asa. baaaaaaai, si era ataaaaaaaaat de buna( mie, care deobicei nu prea imi place inghetata cu cacao, asta mi s-a parut :x ). mai vreau.

asa. am ajuns la the stage, am mai stat pe acolo aiurea. spre bucuria lu buf, am jucat jocul care ei ii place atat de mult, "cine tace cel mai mult castiga". si a fost amuzant. la 9 s-a intrat. si eu, normal, m-am dus direct in fatza, pentru ca daca nu stau langa boxe si langa "cantatori" , degeaba am venit la concert. asa. si ne-am adunat cu totii acolo, si a inceput muzica. nu de pe scena, ci din boxe. si a durat pana la vreo 11. pe la 11 au urcat(finally) pe scena cei de la vdv ( ieeeeeeeeei). baaaaaai si am cantat si am dat din cap si am topait si a fost foarte secsii. si am baut bere smechera, cu sticla si mai smechera( am vrut sa fur o sticla goala sa o iau acasa, da nu am mai facut asta). dupa ce au terminat de cantat am mai topait un pic pe acolo si apoi l-am sunat pe tata si  pe la 1 jumate m-am culcat.

sambata dimineata am plecat la bunica, sa facem zacusca( ieei, sarmale. cine stie, cunoaste). am zis sa merg, ca sa nu spuna tata ca sunt copil rau si nu-l ajut. ei, si acolo m-am imprietenit cu toate legumele. am curatat ceapa, am curatat morcovi, am dat morcovi la razatoare, am dat ardei cruzi la masina, am curatat gogosari copti, am dat gogosari copti la masina, am curatat ardei copti, am dat ardei copti la masina, am desfacut borcane si le-am asezat frumos, am curatat vinete coapte si am dat vinete coapte la masina. atat? nu mai stiu. in timp ce curatam ceapa( adica primul "task" care l-am avut de facut) a inceput sa se simta durerea de ceafa, de la vdv. moamaaa, si pana seara s-a tot amplificat. am mancat nuci. pe la 9 sau nu mai stiu cat am ajuns acasa. la 10 dormea si patul sub mine.

azi m-am trezit de la 5jumate ca sa ma spal( pentru ca aveam un parfum special cu aroma de fum, care mi-a fost lene sa il dau jos seara). si acum scriu chestia asta si dup aia merg la cros( program de caca. cica inscrierile la 8, alergatul la10. tre sa frec menta 2 ore).

si atat.

abia astept vacanta de iarna:-" (sper...)

2 comentarii:

  1. Cantau melodii proprii, insa tot ce am inteles e "libera populatione". cantau destul de dragut. de restul nu stiu ca nu i-am mai prins. am ajuns destul de tarziu. cica aia din polonia au bagat bine :-??
    cat despre topaiala. am vazut multi copii prafuiti care dansau drum'n'bass pe rock :-s si vreo 2-3 care topaiau. putina lume. a fost un fel de after-hour de la vita :))
    deci, in concluzie, nu ai pierdut mare lucru, doar ca erau doua bunaciuni in trupa din Italia :>

    RăspundețiȘtergere
  2. cros? de ce nu mi-ai zis si mie? :))

    RăspundețiȘtergere