:)

duminică, 5 decembrie 2010

cine este din bacau, ooooo, vine si la obligo, ooooo

[ ce ciudat suna titlul daca nu e cantat. cantati-l si veti intelege! :)) ]
[ eu n-am filmat decat putin, ca daca filmam, nu puteam sa fiu prea atenta la ce se face in fatza mea. dar au filmat altii in locul meu. :) ] 

m-am intalnit cu bufarina pe la 6jumate si am mers pe jos. prin vant si nameti, pe strazi inghetate, cu fulgii in ochi si fruntile amortite. dar infruntam curajoase totul pentru ca stiam ca merita efortul. la precista ne-am urcat in autobuz, pentru o statie.  bla bla blaam ajuns la vial caffee, l-am vazut pe gabitu, i-am salutat si pe cei de la obligo. bla bla bla. au mai venit lumi din its. a venit si profa mea de franceza. bla bla bla. am primit niste biletele pe care trebuia sa scriem niste chestii. ma bucur ca nu l-au nimerit pe al meu[ supercalifragilisticexpialidocious ]. bla bla bla

pe la 9 a inceput si spectacolul. ieeeeeeeeiiiiiii. dan s-a luat de numele cartierelor noastre[ intru in narcisa si apoi ura! ]. alex mic(parca) a inventat un semi-cantecel( adica ala din titlu), si dan ne-a invatat sa-l cantam( ca pe stadion). apoi a urmat primul joc, apoi al doilea, apoi al treilea, si tot asa. lumea a ras. eu am ras. nu am filmat decat doua chestiute, si astea miscate. 
 
 

[ aseara, inainte sa adorm, mi-am luat un semi-interviu. na, nu puteam sa adorm, asta e:)) ] 

la ce am ras cel mai mult?
obligo cu sunet, filmul larvele 3D 

iti pare rau de ceva?
ca a fost ziua tatalui lu vlad v, ca puci a avut de facut curat, ca mada nu mai avea bani, ca vlad e din sulina...in general ca eu am ras si altii nu[ ha! ]; pentru ca nu m-am bagat si eu la un joculet de ala, ca as fi vrut si eu un medalion obligo [ :-< ]; ca baietii erau obositi si nu au venit in stage dupa spectacol

de ce te bucuri?
ca au reusit sa ajunga in bacau[ >:D< ]; ca am putut sa merg la spectacol; ca i-a placut profei mele de franceza[ :) ]

ce speri?
ca baietii sa ajunga cu bine acasa; si sa mai vina in bacau[ poate imi fac o surpriza de ziua mea, nu mai e mult pana in februarie:-" ]; sa primesc si eu filmarile de aseara, sau sa dau de ele daca o sa fie pe iutub, ca am vazut ca a filmat lumea.     

 ____________________________________________________________________

asaaaa...spectacolul s-a terminat pe la 11[ a se citi 23:00]. apoi cred ca am stat jumatate de ora pe acolo pana ne-am hotarat ce sa facem. cativa its-isti plecasera deja in stage. eu nu stiam ce sa fac. obligo-ii propusesera un after party la apartament. ... . pana la urma am mers si eu in stage. ziceam eu ca nu am chef de topaiala, da pana la urma am topait. mult. am ajuns acasa pe la...3? mirosind a tigari[ dupa doua localuri in care se fuma, cred si eu...]. a fost o seara  secsii foarte. mai vreaaaaaaaaaaau! 

____________________________________________________ 
deci ce frumos e orasul noaptea! :x ! cu luminile de craciun pe marginea strazii( multe multe si colorateeeee! ), ningand, si strazile si copacii acoperiti de zapada. minunat! :x  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu