:)

joi, 1 martie 2012

deci, 20



en fait, ziua mea a inceput undeva pe 21 februarie, cand el a zis ca vine la iasi. [ :) ]. asa ca dupa ce m-am cultivat in underground cu o piesa de teatru( intrarea libera, buyaaa), am plecat spre gara, sa imi iau musafirul. am poposit in alt pub unde s-a lasat cu o bere si o lovitura la cap, apoi, putin dupa miezul noptii, ne-am retras in barlog. au urmat zile dragute, ore pierdute in fatza laptopului, ceva filme, miros de oja, ciocolata calda( alba/neagra, subtire/groasa? ), zapada si ghetus, pupaceli si imbratisari. am fost si la cursuri( pentru ca sunt sefa de grupa si ar trebui sa fiu un model pentru restul colegilor), dar nu s-a intamplat nimic excesiv de interesant pe acolo.
vineri seara am fost la karaoke, unde eu si eliza ne-am sarbatorit imbatranirea. am cantat, am tipat, am dansat, am castigat. cand cantariceala s-a terminat( destul de devreme, totusi...), am plecat acasa. duminica, a plecat si el.
luni am facut mancare, din nou( e fain, nevoia te invata. eu, care nu faceam decat cartofi prajiti si oua prajite acasa, am ajuns sa fac tocanita de cartofi si nu mai stiu eu ce...). tot luni m-am culcat, ca gainile, pe la ora 9jumate-10.
si marti a inceput razboiul pe feisbuc. aproximativ 160 de persoane mi-au urat la multi ani pe fb, in vazul lumii sau prin mesaje si inca vreo 15 la telefon, prin mesaj sau m-au sunat. [ ce se lauda asta, tulai...]. meh, multumesc tuturor( le-am multumit, defapt...oricum nu o sa ajunga sa citeasca chestia asta).
ieri m-am tuns[ defapt cuvantul potrivit ar fi slutit, chiar daca nu e foarte stramb, dar m-am tuns eu singura...  maybe you should cut your own hair cuz that can be so funny it doesn't cost any money and it always grows back- regina spektor- deci, de ce nu?! :D ]
m-am apucat sa joc GTA3( defapt e doar unul din jocurile mai vechi pe care mi le-am reinstalat recent. mai am jazz jackrabbit2revolttarzanharry potter and the chamber of secrets si inca vreo doua). si e fain, chiar fac misiuni( cand l-am avut prima data nu faceam nimic altceva decat sa zbor de colo-colo... :)) ) si joc acolo, sa vad ce se intampla mai incolo... :))
acum astept sa vina 23 martie, sa merg la tattoo fest( pare interesant), astept un concert interesant prin iasi, si eventual sa cada niste bani din cer ca sa mai ajung prin bucuresti.
la final de chestie aici...mi-e bine. zambesc si rad, iubesc si sunt iubita, dorm si ma trezesc, merg la facultate si pierd vremea, chestii de-astea... :))
siiiii o poza cu ale mele cadoaieeee(  cercei cu mister super porcul deliricoios. esarfa. ananas. inghetata. chio cu wassabi. fanta nebu( vin), stuffed sid. desen a la sutza. decorationes de unghiones cu animal printones. breloc de chei care ma iubeste. bratari colorate. prieteni.):

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu