:)

sâmbătă, 5 decembrie 2009

Tu crezi in Mos Craciun?

Azi a fost o zi frumoasa. Am impartit imbratisari si m-am simtit bine, mi-a placut ca am putut sa facem oameni sa zambeasca. Lasand la o parte faptul ca la primele 4 imbratisari care le-am dat m-a cuprins o stare de fericire si mi s-au sucit toate chestiile pe interior, au fost si unele chestii mai amuzante, care au aratat, din pacate, ca unii oameni sunt cam inchisi la minte. Nu am scapat de "intampinarile" de genul : "Da' pleaca de aici, vrei sa imi dai aviara?" sau "Ce e aia imbratisare? " sau "Pentru ce?" . Stati calmi oameni, aviara nu a existat, la fel cum nu exista nici porcina ( da, nu cred in astea, impuscati-ma) .
Apoi am fost in parc si s-au aprins luminitele si a fost ataaaaat de dragut si iar m-a apucat starea aia de "ceva" si a fost dragut. Apoi am ajuns acasa si am citit un articol despre mosu nicolae si despre cat de frumos era sa fim mici si sa il asteptam cu nerabdare. Cat de frumos era sa credem in el. Mi-au dat lacrimile.
Mi-e dor sa fiu copil, sa pot vorbi despre mos craciun fara sa se uite lumea ciudat la mine, sa ma arate cu degetul si sa rada. Mi-e dor sa ma pot bucura de orice lucru mic. Mi-e dor sa desfac bucuroasa cadourile de la mosu. [ Imi amintesc ca intr-un an am primit o masinuta rosie care scotea scantei cand mergea si o roboto-masina...woooow deci a fost ataaaat de frumoooooos. ] . Vreau sa fiu copil. Adica da, sunt copil, vreau sa raman copil, imi place sa rad cand ninge si sa alerg prin ploaie. Imi place inghetata si imi plac copiii mici. Nu pot sa cred ca in doua luni fac 18 ani. Ar trebui sa am responsabilitati? Sa ma gandesc la viitor? La facultate, servici, familie? copii.....Dar nu vreau. Nu vreau sa cresc si sa uit treptat de lucrurile care ma faceau sa zambesc atunci cand "eram mica" .
Dar oricum, am deviat. Nu stiu de la ce, dar am deviat.  Ah, da, mos craciun, cu el am inceput. Adica cel putin cu el intentionam sa incep, dar...in fine. Ah da, articolul
" ”Mosul” este cineva care indeplineste dorintele,deci de ce nu ne-am putea gandi si la alte dorinte,care am vrea sa se indeplineasca, nu neaparat materiale,pur si simplu ce ti-ai dori…pt ca cineva acolo sus ti le va indeplini…pentru ca asta sunt sarbatorile,clipe in care trebuie mai mult ca niciodata sa crezi,sa speri,sa fi mai bun si sa ai mai multa caldura in suflet si in inima…"  <- asta e o particica din articol. Si are dreptate cine a scris. De ce toti, sau nah, majoritatea, atunci cand suntem intrebati ce vrem de craciun, raspundem: ciocolata, telefon, laptop, bani, papusi, masini, etc. De ce nu spunem....sanatate...fericire.........iubire... ?!
Eu...cred ca stiu ce vreau anul asta... Si cu toate ca imi doresc chestia aia de ceva timp, sper sa am noroc craciunul asta...Nu va zic ce e, ca-s mai secretoasa uneori, da important e ca am nevoie sa se indeplineasca ( no, rili :)) ) .
_________________________________
   Doua teme pentru acasa:
  1. Crezi in mos craciun? De ce da/nu ?
  2.  Ce iti doresti anul asta de craciun?

3 comentarii:

  1. superb si articolul tau:)...si multumesc si ma bucur ca ti-a placut atat de mult articolul

    RăspundețiȘtergere
  2. Da,eu cred in Mos Craciun si ii pregatesc o scrisoare in care ii voi scrie ce voi dori de Craciun,si desigur asta ramane secret intre mine si Mos Craciun:))!!!
    Si stiu, din pacate trec anii...dar,asta nu inseamna ca trebuie sa ne maturizam:D!E mai bine sa fii =P~ copil...decat sa devii un adult plictisitor :|...
    Deocamdata,suntem copii si varsta de 18 ani nu zice NIMIC!hei, macar mai sunt persoane care il asteapta pe Mos,sa ii lasam pe cretinii care rad de noi!!:D!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. " vreau sa raman copil, imi place sa rad cand ninge si sa alerg prin ploaie. Imi place inghetata si imi plac copiii mici. Nu pot sa cred ca in doua luni fac 18 ani. "
    ce draaaaaagut.:D

    RăspundețiȘtergere