:)

miercuri, 4 august 2010

hai sa ne vedem la mall

 3654.



mda...vacanta asta poate fi descrisa printr-un cuvant: "plimbariceala" . bine, defapt ar fi mai multe cuvinte, da asta e unul dintre ele. nu mai stiu chestii picante din ziua asta care o vedeti prin poze pe aici...:D


Your pictures and fotos in a slideshow on MySpace, eBay, Facebook or your website!view all pictures of this slideshow


______
am aflat de ce mi-e frica mie de lifturi, mi-a povestit mama o chestie de cand eram mica. da mi-i rusinica sa zic tuturor:"> :))

5 comentarii:

  1. Mai intai de toate, misto slideshow-ul de poze :)
    Cu totii avem fobiile noastre, dar incercam sa le invingem pe parcurs. Si lasa, nu trebuie sa ne povestesti chestia aia de cand erai mica, te intelegem perfect :)

    RăspundețiȘtergere
  2. :)):)):)) ... ai sa descoperi mai multe fobiii ... cu sigurantaaaaaa ... :))) ...

    ma simt mai bine acum ... am vorbit cu apa :D !!!

    RăspundețiȘtergere
  3. mai mamaliga, ma anunti cand mai ajungi prin mandra noastra Suceava ?
    mi-e dooor de voi >:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. te anunt, te anunt. numarul tau inca il mai am, deci in caz de ceva, daca din greseala ajungem pe acolo, te sun:) >:D<

    RăspundețiȘtergere