:)

marți, 31 august 2010

taranul la oras, its-ul la timisoara

 ...sau "eu, tu si un tub de frisca"




daaa...s-a terminat si asta... :-< si...dupa cum toata trupa a cazut de acord, asta a fost BEST FEST EVAAA ... lume buna, multa munca... o sa incerc sa imi amintesc ce am facut in fiecare zi si chestii de genul...am nevoie de program:)) :D

asa...

sambata pe la 6 seara am avut tren...si am urcat noi in tren si nu stiu ce am facut pe acolo. ah! ne-am speriat de niste copii. care nu vorbeau in romana si orice le ziceam, ei se uitau la noi si zambeau. creepy. si am mai pierdut noi timpul pe acolo si nu mai stiu pe la cat am ajuns in pascani si am schimbat trenul si in tren ne-am certat cu o tanti si un nene care stateau pe locurile noastre, dar pana la urma s-a rezolvat. si am incercat sa dormim, dar nu am putut...nu stiu ce am facut pe tren...am mai vorbit la telefon, am ras de dan care a dormit in compartiment cu o maicuta...eu mi-am luat la mine doua carti, ca deh, merg 18 ore cu trenul, sa am ce face. da de unde, ca nici macar pe aia care o incepusem de acasa si mai aveam cam 100 de pagini nu am terminat-o...eh...
am ajuns in timisoara duminica pe la 12 ziua...si ne-am intalnit cu monitoarea si ne-am invartit pe acolo si am asteptat taxiurile si am ajuns la camin...aici ne-am lasat chestiile, am facut dus, am facut cunostinta cu gandacii. apoi am plecat spre mol, unii dupa mancare, altii dupa cafea. am intrebat lumea si pana la urma l-am gasit. si am ramas "wow" . chestia aia e URIASA! ...majoritatea baietilor au plecat la starbucks, bebo si fifi la pizza hut, eu si buf si matei am plecat in cautarea mancarii...ne-am invartit pe acolo, am intrebat lumea si pana la urma am ajuns. si din toate chestiile de acolo, pana la urma tot la kfc am mancat, ca ne era frica sa incercam altceva. ne-am intalnit aici cu fifi si bebo. dupa ce am mancat, eu, buf si bebo ne-am luat inghetata bilute( vezi poza pe undeva prin slide), cu aroma de vata de zahar si guma de mestecat( astea erau alea mai secsii, demne de mentionat). apoi ne-am intalnit cu restul la starbucks, unii au plecat la casa studentilor( de acum cs), unii s-au dus sa faca niste cumparaturi, altii nu stiu ce au facut. am ajuns si noi la cs, a inceput festivitatea de deschidere, unde ne-am cunoscut trainerul, pe alexandru rizescu, aka alex mare si am vazut poza pe baza careia urma sa facem piesa. s-a terminat festivitatea, am vorbit putin cu alex, am plecat la secsii partee. aici am baut o chestie nu foarte speciala, pe care o tot lauda gabi. apoi ne-am dus sa topaim un pic. si era hausareala si cand a trebuit sa plecam noi, adica pe la 12, au inceput chestiile topaitoare, dar  nah...si am ajuns la camin si am facut cunostinta cu o gramada de alti gandaci. si in noaptea aia am dormit cu baietii...

luni  dimineata am papat corn cu ciocolata si iauuuurt si dupa aia am plecat spre cs. adica spre liceul care e in spatele cs-ului. acolo am facut workshopurile. mai intai toate trupele, apoi individual. nu mai stiu exact ce am facut...stiu ca la alea in grup ne-au alergat, apoi la alea individuale( adica nu chiar individual, pe trupa. ) nu mai stiu ce am facut, da fu dragut. am avut o pauza la pranz, apoi din nou workshop, apoi cina, apoi a fost fireshow, unde niste tipe s-au jucat cu focul( la propriu) . a fost foarte dragut, am filmat, nu se vede foarte bine, dar o sa pun pe iutub si apoi pe blog.

marti  cred ca a fost ziua cand am intarziat la workshops dimineata. dar eu si madalin am salvat situatia, oarecum, si am alergat in timp ce ceilalti se ascundeau. apoi ne-am dus in sala noastra si am discutat despre poza si am facut nu mai stiu ce exercitii. apoi, tot asa, pauza de pranz, workshops, cina. seara am fost la o terasa langa apa, secsii. aveam masa cam intr-un copac, asa ca am stat pe scara. a fost trupa obligo, care au improvizat putin pe scena si a fost funnnnnyyyy, apoi au fost niste scurt metraje. plictisitoare. dup aia am plecat pe rand la camin. azi am fost la mc donalds?! nu mai stiu...parca...in fine...eu, buff, fifi, bebo, madalin si matei, imbracati in hainele de somn, dupa ora 12 noaptea, pe jos, jumatate de ora, centru, mc donalds. am facut poze, au vrut si niste tipi de pe acolo sa faca poza cu noi, da fetele au fugit. ne-am speriat de un trainer care venea din spate. eh.

miercuri  workshop, pranz, workshop, cina. piesa la cs. fu draguta piesa. mi-era ciuda ca imi cadeau ochii in gura si nu puteam sa fiu foarte atenta la ce se intampla acolo. da mai baga unu vreo injuratura si ma trezeam, da atipeam repede la loc...mi-e ciuda...eh...

joi aaaa..mic dejun, workshop, ultimele retusuri, time on stage, workshop, pranz, workshop, cina. seara: somn!

vineri  mic dejun, piese, repetitii, piese. piesa noastra! "oh, snap! " lumea rade, eu ma energizez. lumea rade, noi sarim. coregrafie. "wow" . gata. ieee. cautam mancarea. o gasim. feedback cu juriul. secsii. pranzul. piese. cina. seara: 3-2-1-O-BLI-GO ! am raaaas, am filmat si am ras din nou. o sa pun filmuletele pe iutub si bla bla bla. in seara asta nu s-a dormit. eu m-am bagat in pat pe la 5 jumate. nu neaparat de  somn, mai mult mi-era frica sa nu imi pierd vocea de tot. da tot am ramas fara...eh:)

sambata  mic dejun. pool party. in the spot-ul nu a fost prezent. majoritatea dormeau. eu, buff, bebo si matei am plecat prin oras. si in mol. si mi-am luat de la starbucks suc. mai am 20 de lei in buzunar. in fine, ne mai plimbam pe acolo, lumea intra prin zara si alte chestii de genu si plang ca nu au bani de diverse chestii. tricou de 9 milioane!! :)) . inapoi prin centru. magazin secsii. "eu nu plec de aici pana nu imi cumpar ceva! " . si mi-am cumparat. o geanta. din banii de pastile, da nu tre sa stie nimeni asta. am ajuns la camin. aaaah. pranz si cina in acelasi timp. nimeni n-a mancat. am plecat spre locul unde se facea festivitatea de inchidere. ne-am oprit la kfc. aaa...am ajuns la sinagoga, am stat o ora pe afara, am intrat acolo, era frig. multe scurt metraje. [ din care unul mi-a placut, o sa il pun in alta postare, ca asta e deja prea lunga:) ] . s-a terminat asta. am plans un pic. am plecat la party. am topait, am plans, ne-am imbratisat...eh..."manu, eat a cookie! " ... dupa ceva hardcoreala si topaieli si chestii, am plecat. pe la 4. si am ajuns in camera, ne-am luat bagajele si am plecat spre gara. baietii si-au dat seama ca o nelu ragusita canta secsii. noe nu. :)) . am ajuns la gara, am inghetat putin. putin mai mult. am urcat in tren siiiii..... SOMN! ...da, am dormit aproape tot drumul....m-am trezit un pic cand m-a sunat mama si m-am speriat de vocea mea, care nu prea mai era. si am ajuns acasa seara pe la 11...si...atat...

fu un fest secsii... :)

[ pozele, filmarile si scurt metrajul le pun in alta postare:) ]

2 comentarii: