:)

marți, 23 noiembrie 2010

chestii din viitorul apropiat







dupa cum am tot zis, 26 noiembrie, the stage, concert e.m.i.l. [ merg! si am si bani de tricou si bandanaaa :D ]
27 noiembrie, the stage, concert trupa veche. zilele astea am aflat de el...daca nu era chiar la o zi dupa emil, as fi meeers... :-<
4 decembrie, vial caffe[ parca], spectacol de improvizatie cu trupa obligo
 si apoi cred ca vine vacanta de iarna :D 8->

altceva nu mai stiu. bine, or mai fi concerte si chestii, da astea ma intereseaza pe mine;))

!!! informatii de ultima ora!!!   deci. spectacolul cu cei de la obligo(cu accent pe ultimul o) va avea loc sambata, 4 decembrie 2010, in vial caffee( undeva pe langa autogara, cine a fost la teatru si luni la teatru stie,  cine nu, sa se dea de gol si sa ma intrebe). pretul biletului este 13 lei, iar pentru rezervari( nu ma intrebati daca e neaparata nevoie de ele sau nu, ca nu stiu), sunati la numarul: 0723.360.749 . anuntati-va parintii, bunicii, purceii si profii( cum am facut eu cu profa de franceza). o sa fie secsii foarte. daca nu ati auzit de ei dati un search pe iutub( sau un click aici).  !!!

3 comentarii: