:)

miercuri, 17 noiembrie 2010

weekend la mare








[ pentru ca am descoperit melodii dragute de la ei:) ]

acum 3 luni nici nu m-as fi gandit la asta...nu m-as fi gandit ca o sa ma intorc acolo asa de repede. dar uite ca s-a intamplat. cu toate ca, sincer, inca nu imi vine sa cred. abia cand o sa cobor din vapor si o sa-l vad o sa realizez ca da, chiar sunt acolo. bine, adevarul e ca eu cam profit de ocazia asta[ are mama niste treaba in sulina si hop si eu:D ]. cu toate ca 2 zile sunt prea putin...decat deloc, e bine. abia astept...nici nu imi pot imagina cum... 8->

eh... in ultimul timp cam tot astept...
astept sa te vad [ :x ]
astept sa vina mai repede 26 noiembrie [ e.m.i.l. !!! :x ] [ baaaaa, si ce ciuda am ca inca nu mi-a venit alocatia...da sper sa vina pana pe 26. vreau sa imi iau muuuulte chestii. vreau documentarul, bandana, tricoul si chilotii. da, si chilotii:)) . imi place atat de mult cum arata oaso-matza aia, sau ce o fi. ] [ daca nu stiti despre ce vorbesc intrati aici ]oare daca sunt copil cuminte nu primesc nimic pe gratis? ;;) [ in afara de inghetata care nu stiu cine din trupa mi-a promis-o, dar nu plec de acolo fara ea. ] [ da daca ma enervez, renunt la dvd-ul pe care tot ziceam ca mi-l cumpar si imi iau tricoul...vreau baaaaani!!! ]
astept sa se termine concursul de pe tu.ro. nu pentru ca as castiga eu ceva, dar...nu stiu. vreau sa se termine:)) .
astept sa vad pana unde o sa ajunga tata cu obsesia pentru facultatea de farmacie. deocamdata am grilele de la iasi si grilele de la targu mures. oooooocheeeeeiii...
astept sa se termine clasa a 12a ca sa vad ce fac dupa :))

[ inca putin si pleeeeeeeec8-> . gata, ma apuc de teme:) ]

3 comentarii:

  1. ca sa nu te deranjez de la teme si pentru ca si eu trebuie sa ma duc sa termin de invatat ...

    Auzi? Am auzit o duma:))
    Si eu am patit ca tine cu alocatia si cam oti astia de avem 18 ani ... Si cica vin 3 alocatii in decembrie, pana atunci ciu ciuuuuu :)) ....
    Fain , nU?

    DISTRACTIE PLACUTA LA MARE >:D<>:D<>:D<!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Tu la mare , eu la munte. Distractie placuta, iar:)).>:D<

    RăspundețiȘtergere