:)

joi, 7 aprilie 2011

vreau-urile din aprilie

vreau la halkidiki
vreau sa plec si sa ma plimb prin alt oras
vreau sa se termine mai repede toata chestia asta cu bacul
vreau sa nu ma mai doara gatul si sa imi treaca raceala de tot
vreau ciorapi colorati, ca m-am plictisit de aia negri cu picatele de oja colorata
vreau sa ma plimb cu avionul
vreau sa fac bungee-jumping
vreau sa merg la masinutele alea din parcul cancicov
(mai) vreau guitar hero( it's fun)
vreau sa dau timpul inapoi si sa nu imi fi colorat castile cu marker
vreau arome noi la narghilea
vreau carbuni la narghilea
vreau sa folosesc narghileaua [ :)) ]
vreau feeeeeeeeeest [ magic feeeest acus... :(( ]
vreau sa mananc frisca si corn cu ciocolata cu buf la fest
vreau sa imi sterg papucii[ da mi-e lene]
vreau sa alerg prin ploaie. si asta
vreau sa alerg printr-o fantana arteziana
vreau sa nu imi mai stric programul de somn
vreau sa scap mai repede de scoala
vreau la munte
vreau la mare
vreau la halkidiki( din nou)
vreau la disneyland
vreau inghetata
vreau sa gasesc timp sa imi termin de-a binelea atestatul
(uneori) vreau un tatuaj
vreau sa vad jackass 3d
vreau sa am mai multa incredere in mine
vreau o camera ca asta
vreau aventuraaa
etc



 



[ nu ma pricep deloc sa aranjez pozele astea:)) ] 
[ pozele sunt luate aleatoriu de pe www.weheartit.com , ca sa mai umplu spatiul:) ] 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu