:)

marți, 9 februarie 2010

Invatati germana. Cu Nebu si Sutza

Prima lectie. 
Injuraturi de ultima moda

mănâncă mămăligă= schmakht miraich
pişă-te pe tine= ichten asten butten
încruntami-ai frunza= liefen foich
înfustiţi-aş papagalul= mcknluzn froiisentang 


Later edit : azi ( 10.02 ) dupa ora de franca, eu cu sutz spuneam frazele noastre preferate, adica S: liefen foich si eu: ichten asten butten. Si profa s-a uitat stramb la noi si a zis : " MAI ! " . Si noi, fiind sigure ca ce am inventat noi e pura inventeala, am zis "ce?" si i-am zis ca sunt chestii inventate si ea a zis ca chiar inseamna ceva, da' nu a vrut sa traduca, pt ca inseamna prostii si a zis sa nu mai vorbim urat. deci,concluzia: noi estem niste genii ascunse, si intr-o viata anterioara eram muieri germane.


___________________
M-am gandit ca trebuie sa folosesc diacritice ca sa va dati seama de ce injuraturi preaminunate stim noi. [ asta face scoala din noi. ] 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu