:)

vineri, 12 februarie 2010

Ma marit!

Cu Pucca. Da' ea nu vrea, ca zice ca nu e frumos.
Da' putem castiga bilete la cinema, si e doar pt o zi!

Da' tot nu vrea sa inteleaga...of...nu ma iubeste...


Probabil ca va intrebati despre ce vorbesc. E o chestie in arena mol acum, de velăntain deis*, daca te "iei" pentru o zi, ai sansa sa castigi, prin tragere la sorti, prajituri, cine romantice, abonament la fitness, parfume, si, posibil, bilete la cinema [ :> ] . Si eu am zis ca pana la urma, pana mea, e numa' pentru o zi, si, sincer, un bilet la cinema nu strica ( si nici o prajitura) si am inceput sa o rog pe Sutza sa fie a mea soaţă, dar m-a refuzat ( O.R.O.A.R.E.A. !!! ) , asa ca am incercat cu Pucca. Ea a fost mai intelegatoare si a zis ca se mai gandeste... Dar ( si mai OROAREA ! ) , o colega de clasa mi-a zis ca nu se poate intre fete ( OROAREAAAA !!! ) [ era normal. adica D.O.H. ] da' nah...eu totusi vreau sa incerc. adica nu imi pasa ca o sa ne arate lumea cu degetul, macar o sa avem bilete gratis la cinema. Dar... nu cred ca o sa vrea Pucca. Si Sutza, in nici un caz.

Deci, daca e vreun necunoscut cu oo pe aici, care vrea sa isi incerce norocul, sa dea un semn de viata. [ promit ca fac rost de o punga de hartie ca sa v-o puneti pe cap, ca sa nu va recunoasca nimeni. Astfel, vom fi un cuplu perfect si vom avea mai multe sanse de castig :)) ] E doar pentru o zi. Si promit ca dispar dupa ce castig biletele la cinema si nu cer inghetata! :))

Oricum...chiar de o fi Pucca sau un necunoscut cu o punga de hartie pe cap, tot o sa fie amuzant :))
______________
* asa ii zice draga mea profa de romana zilei asteia "magice" :) 

sa fie clar: Nu fac asta ( doar) pentru biletele de la cinema [ sau oricare chestie gratis] , ci as face-o pentru amuzament :D 

Un comentariu: