:)

joi, 11 martie 2010

cKy !

nu am mai ascultat de mult melodia asta si m-am gandit sa o impart cu voi, mamaligile ratacite care ajungeti pe aici:


Daca va intrebati de ce sunt imagini din Jackass, raspunsul e simplu( cel putin pentru o tanti care, cu ceva timp in urma, facea quizzuri cu si despre nenii de la Jackass). Il stiti pe Bam Margera, nu? Ala bun din Jackass, care a avut ( /are ? ) emisiune pe MTV cu urata aia ( e urata doar pt ca Bam nu e al meu. ) , nenea skaterul, care are tatuaj cu hertagrama. Asta, ma!
 Bam Margera Pictures, Images and Photos

Asa. Acum ca stiti cine-i Bam Margera, pot sa va spun legatura lui cu astia din cKy. Pai frate-su ( Jess, parca) canta in Camp Kill Yourself. De asta nu scriu nimic, ca e urat.

__________________
1. nu v-ati suparat ca v-am facut mamaligi, nu?
2. uhmmm...in timp ce cautam poza cu bam, am vazut ceva mai :-s ... Nu a murit, nu? ( nu am mai cautat de mult chestii despre el. eh. )

Un comentariu: