:)

sâmbătă, 20 martie 2010

VREAU TOBE!!!

De cand m-am prostit la concert la e.m.i.l. cu tobele, numai la asta ma gandesc. Si am mai vorbit cu lume si lumea zice ca ar fi frumos. Si lumea imi zice de oameni la care as putea merge sa invat sa cant.
A fost atat de :X atunci cand m-am prostit acolo. Si asa de mult mi-as dori sa pot canta. adica nu neaparat sa stiu sa cant bine, m-as multumi daca as stii catusi de putin.
Sa imi descarc energia si nervii stand cu betele alea in mana. whoaaaa.
VREAU!
adica...copilul asta poate, eu de ce nu as putea?

Defapt de ce ma intreb?! stiu deja foarte bine raspunsul. nu m-ar lasa. adica mama m-ar lasa. dar tata...ar fi banii de pregatire[ ca sa invat ceva] si plus timpul "pierdut" . tata deja face urat ca pierd cica "prea mult timp" cu astia [ bine, nu mi-o zice in fata, dar se vede clar ca il deranjeaza si bla bla bla] . si plus ca...stiu foarte bine ca nu o sa am eu tobele mele nici intr-o suta de ani...
dar vreau :((

tot ce am de facut e sa astept urmatorul concert...orice/ oricine/ oricand ar fi...si sa sper ca nenii care canta la tobe ma lasa sa ma joc macar un minut...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu