:)

luni, 8 martie 2010

...Mi-a ramas in soare umbra ta

 Am fost la concert la Trupa Veche. Si a fost draguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut. Si am cantat, si am topait, si am tipat si mi-a placut. Pucca a facut cateva poze [ o sa pun vreo 2 aici mai incolo. in special aia cu mine si cu nenea de la tobeeeeeeeeeeeee ;;) :D ]. Au melodii asa de draguteeeeeeee

Alunec
 
Asculta mai multe audio Muzica
 Mai jos in fiecare zi alunec orice ar fi

Trei sori

Asculta mai multe audio Muzica
Vad trei sori cand merg la mare, ochii tai si-un soare

Si baietii sunt asa di dragoooti :D [ nenea care canta la microfon are gropita doar intr-un obraz si nenea de la tobe are zambet dragut si ochi frumosi. si nenea liviu de la chitara bas o iubeste pe laura (laura o chema ?:-? ) si nenea de la clape ne-a zis povestea melodiei trei sori. si nenea de la chitara are plete si blugi albastri. ]
A fost frumos :)
_________________________
 Am doar tacere fara tine si inima ciuline



Ps. : ne vedem la E.M.I.L. ! :D  

Un comentariu: