:)

joi, 27 mai 2010

nu am stare



Asculta mai multe audio Muzica


mda...ma plictisesc, nu stiu ce sa fac...
nah, hai, sa fiu sincera, o sa imi fie dor de voi
dar o sa incerc sa fac ce a zis mada: sa va uit. uite asa:))
sa va distrati la scoala saptamana asta, sa ma visati si sa mancati inghetata.
 sa va plimbati prin ploaie, sa ascultati muzica. sa va faceti tema la franceza( astia de la mine din clasa).
sa nu ma sunati. daca nu mai puteti de dor, lasati-mi un offline. sau trimiteti-mi un mail[ le vad cand ma intorc, dar macar stiu ca v-a fost dor:> ;;) ]. sau vedeti voi ce.
si, din nou, sa mancati inghetata. si sa ma visati.

daca va plictisiti, am mai pus niste linkuri colosa dupa arhiva. sau intrati pe www.2leep.com . sau plimbati-va prin ploaie in timp ce mancati inghetata si ma visati.

[ :)) ]

6 comentarii:

  1. Ti-am mai zis ca esti egoista~?:)))

    RăspundețiȘtergere
  2. nebuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu >:D<>:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. cuvantul magic de azi: Pepene galbeeeeeeennn!!!!
    :))
    te-as fi sunat si pe tine dar stiam ca se termina carbunele pana ajungi tu :-< ....

    >:D<:))

    RăspundețiȘtergere
  4. halkidikiiiiiiiii >:D< abia astept sa veniiiiiiti
    >:D<>:D<
    toate doua, chiar!!! :)))
    tu si isisisisiisisisnaaaaa!!
    ma intreb cate zile o sa-ti ia sa-mi povestesti tot :))
    o zi, o sapt? :))
    bine gata
    >:D<

    RăspundețiȘtergere