:)

miercuri, 26 mai 2010

PROTESTAM

 

gata.noi protestam
fiecare cu ce-l doare, dar protestam si le adun aici pe toate, fie ca-s ale mele, ale lu mada, alina sau restul plictisitilor care si-au pierdut timpul cu mine.
deci, ce ne deranjeaza, ce vrem sa fie schimbat, ce nu ne place, ce nu ne convine pe moment sau in general, numai aici:
  • statusul de la messenger care se blocheaza si nu vrea sa se schimbe
  • poza de la messenger care se blocheaza si nu vrea sa se schimbe
  • lipsa de bani
  • visele aiurea
  • lipsa de inghetata
  • cocalarii
  • ca nu plec maine
  • teama de viitor
  • testul la franceza
  • temele la franceza
  • profa de romana
  • durerea de spate
  • baietii
  • dorul de o imbratisare speciala
  • dorul de cineva special
  • persoanele care apeleaza la tine doar atunci cand nu au la cine apela, adica doar cand au nevoie de tine, pe termen scurt
  • chilotii prea mici
  • bacul
  • ideea ca e posibil sa nu inghete anul
  • lumea care ma deranjeaza in timpul jocului
  • lipsa de tigari
  • galagia provocata de masini
  • lipsa de bautura
  • baietii care zic ca nu gasesc fete de treaba si cu imaginatie, care defapt nu au cum sa le gaseasca, pt ca le cauta in alta parte
  • cand ma gadila cineva
  • cand se holbeaza lumea la mine
  • cainii rai
  • noroiul de dupa ploaie
  • tantarii care bazaie noapte si ma fac sa ma pleznesc peste fat(z)a
  • cand ma doare tampla
  • cand trebuie sa incep saptamana de scoala martea
  • parintii
  • cand trailerul unui film face ca filmul sa para foarte tare, dar defapt sa fie dezamagitor
  • cand vad gandaci in cofetarii
  • ca mi s-a stricat imprimanta
  • ca in ultimul timp o anumita persoana a inceput sa imi zica in toate felurile
  • autobuzele pline, puturoase si prea calduroase
  • ca imi ies urechile din sapca
  • mi-ar trebui ochelari de soare? nu mi-ar trebui?
  • ca ecranul telfonului meu e mereu murdar, orice i-as face
  • cand nu vad nori pufosi pe cer; ador norii pufosi:X:x:X
  • ca nu exista inca pancakes clatita crepes jr
  • ca nu sunt in oras pe 4iunie, cand joaca astia in sub [ :-< ] 
  • mi-e foame
  • ... 

Un comentariu: