:)

duminică, 9 mai 2010

rabufnire a ketchupului emotional. 2.

uneori imi doresc sa am un buton de "fast forward" , sa fac lucrurile sa se intample mai repede...chiar daca lucrurile alea au loc doar in mintea mea... serios, de ce trebuie sa am imaginatia asa de bogata? defapt nu cred ca e imaginatia, cred ca sunt visele mele de copil, sperante aiurea, dorinte. pareri prostesti, pripite. de ce cacat trebuie sa incep sa ma gandesc la chestii de astea doar atunci cand sunt extra-plictisita si cu chef de nimic?! ma plimb aiurea din site in site, cica imi fac un proiect la geografie[ aha. right.] . am mai spus ca vreau sa plec? nu ca plecarea ar rezolva ceva. sau poate ar rezolva. am chef sa ies, dar nu am.

da. trebuie sa invat sa astept. sa aaaaaaaaaaaasteeeeeeeeeeeeeept. [ lectii de viata cu nebu si mada :> :)) ] . dar totusi... UNDE E BUTONUL ALA DE FAST FORWARD? . nu. nu vreau sa o dau in bara. si nu, nu trebuie sa intelegi ce am scris acum, pentru ca nu am inteles nici eu. asa ca nu intreba, si nu incerca sa gasesti intelesuri "ascunse" , pt ca nu o sa gasesti nimic. si , la naiba, ca mi-am pierdut cititorul de ganduri...prin propriile ganduri...ciudat? nu mai ciudat decat ce-i in capul meu, oricum. daca tu te simti ciudat citind chestiile astea, inchipuie-ti cum sunt eu incercad sa imi dau seama ce scriu aici si ce spun gandacii din capatana mea.

vreau...vreau sa merg undeva...unde sa fie pustiu si liniste si...dar in acelasi timp sa fie galagie, o galagie care sa ma tina departe de ganduri...as vrea sa stau acolo singura, dar totusi nu chiar singura. pricepi? nu? ciudat, nici eu.
si ma intreb daca tot ce am scris pana acum are vreo logica. mi-e prea lene sa recitesc si sa imi dau seama de asta. dar nu cred. sa fie...? sau...?... . probabil ca nu. [ say whaaaa?! ] . buf probabil ca iar o sa ma intrebe ce e cu mine [ :)) ]. nu stiu, raspunde-mi tu. sa ne consideram nebuni, asa ne-am intelege unul pe celalalt. [ ce legatura are asta? ce legatura are totul, oricum?! ] . ma plimbam aiurea prin telefon si era pe undeva pe la "citate". ma doare umarul.

si cum tot nimic de pe aici nu are logica/ legatura, o melodie nu strica:
[ nu mai stiu cum/ pe unde am gasit-o, dar imi place:) .cred ca era de la un film care l-am vazut zilele astea pe tv1000. dap, probabil ca asta era. ]


am terminat de citit o carte. nu ma pune sa o povestesc. marti am teza la romana, nu ma pune sa iti zic "ce am invatat" . proiect la geografie, coregrafie la sport, tema la engleza? pot sa astepte. sa astepte sa ce, de ce, cum? heeh??? si totusi, oare are vreun rost sa car ditamai ursul maine prin autobuz pana la scoala?!

sunt singura acasa. muzica e data destul de tare. totusi, e liniste... n-am chef.

si, inca o data: nu-ti pune intrebari, nu incerca sa intelegi, nu inventa povesti.
pentru o "rabufnire a ketckupului emotional" cu un pic mai multa logica, intra aici.

[ atunci cand melodiile care le pun acilea vor avea vreo legatura cu ce am scris/ce gandesc/ce simt,  o sa anunt. astea din postarea asta, de exemplu, nu au. ]

3 comentarii:

  1. corect. te-as fi intrebat ce ai patit. da' sa stii ca si eu gandesc la fel, pe bune, vreau sa plec, sa nu fie nimeni dar totusi sa fie toata lumea, sa fie liniste dar totusi sa fie galagie, si tot felu' de chestii din astea. e de cacat!

    ia un hug >:D<


    si acum da-mi-l inapoi. inca mai am nevoie de el.

    RăspundețiȘtergere
  2. Si mie imi mai joaca feste mintea. Incerc sa-mi formulez ceva in cap dar nu reusesc cateodata, ideile se amesteca intre ele incat nici nu stiu de unde sa incep.
    Faina prima melodie ;)

    RăspundețiȘtergere