:)

vineri, 24 septembrie 2010

am innebunit




nu stiu ce faceam azi, dar am ajuns pe un site cu tot felul de concursuri online. si am gasit unul pe un site pentru parinti normal, dar m-am bagat. era ceva cu vacanta de vara. trimiti doua poze, zici niste chestii despre ele, si poate castigi camere foto sau video sau nu mai stiu ce. mai era un concurs cu un ipad de 60 si ceva de gb. si mai erau tot felul de concursuri, cu tot felul de premii.
dar unul, cel mai cel( si am trimis mail :)) ): animator pentru vacute! da! :)) prin nu mai stiu ce tara, cu un peisaj super ultra mega extra foarte :x si da, ziceau aia pe acolo ca si-au dat seama ca doar vacutele vesele dau lapte mult si bun. si ca daca esti amuzant si nu mai stiu ce, sa mergi sa distrezi vacutele, sa le faci sa rada. si ei iti dau salariu de 10000 de euro sau nu mai stiu cat, plus cazare si masa. si am zis ca pnm, la farmacie tot nu vreau sa merg, hai sa merg la vaci. si daca nu o sa ma scald in bani, cel putin o sa ma scald in lapte de vacute fericite:)) . da...

si, in plus, pe langa toata chestia asta cu concursurile online, m-a prins un rappa-time si in loc sa ma imbrac sa ma intalnesc cu bufarina, ascult eminem si snoop dogg si fac pe rappa gurl prin casa:)) da...clar. :))

2 comentarii: