:)

marți, 21 septembrie 2010

temele cu ioana


Garry Schyman - Praan

stiu ca melodia e aceeasi, da nu stiu dc am pus asa. adica... adica e secsii melodia da e secsii si filmuletul cu matt asta :)

am deschis www.stereomood.com si am ales 'meditation' . nu mi-a placut. am  ales 'chillout' . nu mi-a placut. am lasat pe 'sweet' pana la urma si m-am apucat de scris. adica de tradus la engleza. si in acelasi timp vorbeam cu ioana, care scria( sau macar incerca) sa scrie la franceza. asa facem noi cand vine vorba de teme, mai ales la franceza. si am inceput sa ne amintim tot felul de tampenii si sa radem ca...ca ioana si nebu, ca sa nu zic altceva:))
tampenii:

eu: doar de tradus avem, no?
eu: am o grama de cuvinte care nu le stiu si mi-i lene sa le caut...
eu: tu unde cauti cuvintele?
ioana: unele..am inchis caietu ca imi e lene
eu: tu unde cauti cuvintele? 
eu: adik ai dictionar sau dp net?
ioana: aaa
ioana: unde caut

ioana: niebu scriu despre tinee
ioana: am sa scot un roman !
ioana: de cat timp de cunosc? 4 ani aproape?
eu: de cand a inceput liceul fufo
eu: adik 3 ani
eu: se fac 4 in septembrie
ioana: stiu da nuj daca 3 sau 4..acus 4
eu: acus adik intr-un an
eu: adik knd tu o sa fi prin bucale ametita printre ganguri si eu o sa fiu in casa si o sa invat pt farmacie
ioana: nu stau prin ganguri
ioana: o sa-ti traduc medicamentele in araba
eu: daaaaa o sa facem o echipa purrfecta 
eu: si sutza o sa le trimita in japonia
eu: si buf in norvegia
eu: si geanina o sa ne controleze dintii
eu: ca sa nu se strice de la atata munca

eu: si tocmai mi-o picurat o picatura de pepene galben pe caiet
ioana: =))
ioana: nuj de ce dar mi-a venit sa rad tare

ioana: deci atunci am facut slalom prin scuipat
ioana: imi vine sa borasc cand ma gandesc
eu: de ce draga, tu nu ai bale?
ioana: pizda matii da nu vreau bale de cocalar nespalat pe mine !
eu: cum poate sa te cheme "christian bale" ?! 
ioana: a da da..m-am prins de faza 
eu: rad ca proasta. ca doar am mai auzit de asta
eu: in "masinistul" arata ca o bala uscata: 
ioana: da chiar
ioana: stata la soare
eu: iac
eu: rad ca proasta
ioana: sau statuta?
eu: verdeee! 
ioana: e gen "ouale coaca-te"
eu: verde-galbuie
eu: daaaa
ioana: bala coaca-te

ioana: nebu, je te`n balesc 

ioana: nu..am trecut prin bune prin rele prin scuipat si prin balti 
ioana: asa scriu 
ioana: :{
ioana: :} 
eu: eternul!
eu: preamaritul
ioana: scuipat
eu: scrie ca te balesc in mod christianic

ioana: drivel scuipat expectoration scuipat slaver scuipat slobber scuipat
ioana: slobber
eu: slaver adica e ala care face sclavi 
eu: adica daca scuipi pe cineva devine sclavul tau

eu: pipi!
ioana: scriu ca iti place sa faci pipi
eu: ca tie nu iti place?!
eu: ca tu nu faci niciodata pipi
ioana: ador cand faci pipi
eu: da nu m-ai vazut niciodata
ioana: eii
ioana: am tras cu ochiu
nebu: o doamne

nu are rost sa pun si emoticoanele. majoritatea erau " :)) =)) :x ;;) " . si nah, acum ca tot a inceput scoala si o sa mai avem teme, e foarte posibil sa va mai plictisesc cu discutiile mele foarte interesante si inteligente cu ioana...:)

2 comentarii: