:)

marți, 21 septembrie 2010

postare aniversara

asta e postarea cu numarul 200, ieeeeeeeei
[ :)) ]

defapt scriu chestia asta pt ca nu am mai scris demult si... am zis sa mai vorbesc aiurea un pic...

zilele astea am ascultat niste simple plan si am dat de 3 melodii care au teme diferite da mi s-au parut atat de secsii si bla bla bla iadda iadda iadda.
1.
Simple Plan-Happy together
2.
simple plan perfect
3.
simple plan - crazy

uhm...a trecut o saptamana de scoala...parca a trecut o luna...sau un an. mi-am dat seama ca trebuie sa citesc si eu cate ceva( adica alte "ceva-uri" decat ce citeam pana acum)...
si asa mi-e dor de un party la cre...sau un concert secsii in the stage...sau o hardcoreala in subway...sau de un tub de frisca si un corn cu ciocolata la vreun fest...sau de o balaceala in mare noaptea...sau de o "holbeala" la stele( muuuuuuuuulte stele:x )...
si asa de mult imi doresc sa stiu ce vreau sa fac si la ce facultate vreau sa merg si bla bla blaaaa
si de-abia astept revelionul( care sper sa se faca in trupa), pentru ca cred ca e prima hardcoreala posibila...

____________
  la multi ani! :x

       

Un comentariu:

  1. apropo de the stage. 1 octombrie my dear, despot si ai lui colegi ne vor vizita. deci see you there >:D<

    RăspundețiȘtergere