:)

miercuri, 21 iulie 2010

saw si inghetata



pe la 20:00 m-am intalnit cu mada, diana si pucca2( adica un caine. roscat. raspunde si la 'castravete' si 'porcule' ). am strans banii la un loc, i-am dat bagajele dianei si eu si mada am intrat in billa. un bidon de apa, un bidon de suc, 4 pungi seminte, o cutie inghetata, o punga biscuiti( si atat?:-? ). ajunse la pucca, am vazut ca isi facuse si ea provizii: doua pungi pufuleti, doua pungi mari de popcorn, doua pungi de pernite viva, jumate cutie inghetata, un bidon de bere. si atat. cred. oricum, mult. mult prea mult. nu stiu ce ne-am mai invartit pe acolo si ne-am hotarat sa scoatem narghileaua. ne-am intins ca mamaligile in jurul ei, am avut grija ca pucca2 sa nu se apropie prea mult si ne-am pus pe narghiluit. nebu a fost cam fraiera cand nu s-a gandit ca o sa se topeasca cuburile de gheata...eh:)) . pucca se plictisise la un moment dat si s-a dus sa cante. eu, mada si diana am ramas "in picioare" . pe la 9 jumate ne-am gandit sa lasam narghileaua si sa dam drumul la film. si asa am facut [ aaa! acum mi-am amintit! nu am mai facut comanda de aroma de gumaaa!!! ]. asa. si...scoatem popcornul, deschidem filmul. saw3 [ eu si puci vazusem inainte 1 si 2. mada vazuse 1. diana nu vazuse. ]. in fine. ne-am uitat la saw 3, 4, 5 si 6, in timp ce bagam in noi popcorn, seminte, suc, apa ca sa ne mentinem treze. bine, pana la sfarsitul filmului5 mada si diana atipisera un pic. la saw6 ele dormeau de-a binelea. eu si puci am reusit sa stam treze. ne-am batut si cu tantarii in pauza dintre 4 si 5. parca. bai, in mare, fu secsii filmul. nu imi place, in general, genul asta de filme...dar...nu stiu...e ceva cu el...caca, nu stiu. se bazeaza pe o idee misto, aia cu salvatul vietilor oamenilor, adica sa ii faca sa pretuiasca viata, sa le dea o sansa, bla bla bla...mosneagu ala nu era prost degeaba...in fine...pe la 5 s-a terminat finally si saw6. pucca si-a adus covorasul pufos si s-a intins pe jos. eu m-am intins la capetele dianei si madalinei. si am dormit pana pe la8. [ bai, eu nu imi mai aud alarma de la telefon:-/ ] . asa. ne-am trezit, mi-am strans narghileaua, am lasat-o la puci( oricum, data viitoare tot la ea o sa fie folosita. si poate data viitoare o sa fie cu GUMAAAA ). am furat o punga de seminte, am asteptat sa se schimbe mada si diana( eu am venit direct in semi-pijamale. imi permit, stau peste parc) si am iesit pe usa. am lasat-o pe puci sa doarma cu matza langa ea, cu o priza atarnanda la capul ei si cu firul tv-ului facand cu ochiul mainii ei. vezi diseara anunt in ziar "o pisica s-a speriat de mirosul de muraturi si si-a muscat stapana. aceasta, o fata de 18 ani, s-a trezit buimaca, crezand ca cineva vrea sa joace un joc cu ea si si-a bagat degetele in priza. in socul ei, bianca procopie, aka pucca a tras de firul televizorului, care a cazut pe ea. ca la desene animate, adolescenta a intrat in televizor. aceasta si-a implinit visul de o viata: sa ajunga la televizor. o puteti vedea in fiecare zi cum se unduieste in coltul dreapta sus al televizorului, numai pe taraf tv, in jurul fiecarei litere. "


[ pentru 2 poze din seara aia. adica cu narghileaua si inghetata, intrati pe blogul madalinei :) ]

5 comentarii:

  1. Cred ca blogul ar trebui redenumit. Din MariellaSePlictiseste sa se numeasca inghetata ''bluclucasa'' :))
    Ce e drept, e misto saw-ul :)
    Cea mai tare faza mi se pare anuntul in ziar si domnisoara Pucca in televizor. Am ras vreo 5 minute (si inca mai rad). Ca la desene animate. Bine ca n-a stricat televizorul :))

    RăspundețiȘtergere
  2. ah, am uitat sa zic de pucca2 care vroia inghetata de la pucca1 si pana la urma inghetata a ajuns pe pat si pe pucca si pe diana si pe jos si pe urechea lui pucca2:)):D si in timp ce pucca plangea si tipa dupa servetele, plina de inghetata de toata mana dreapta si pe tzatze, pucca2 lingea fericita inghetata:)):D

    RăspundețiȘtergere
  3. Exact ce ziceam, inghetata ''bluclucasa'' :))
    Iar m-ai facut sa rad ca prostu' :))

    RăspundețiȘtergere
  4. ha..:)))...haha:))...chiar am ras....Sa stii ca nu prea stiam ce e cu mine cand m-am trezit( pe la 1) ...eram plina de formele covorului meu pufos pe tate ,pe bulane,pe cu...etc..(btw...ai uitat sa mentionezi de gazele lacrimogene...8-|...Eu tot din cauza lor m-am trezit) ... PuCCa1

    RăspundețiȘtergere
  5. Inca nu imi vine sa cred ca am adormit inaintea Dianei :))) !!!

    Si nenea ala e genial ... mi-a ridicat mararul de pe mana ...

    Ah, si nu te superi daca pun link-ul tau la mine pe blog , ca sa nu ma mai chinui sa scriu si eu .... nu-i asa? Haaaaai, stiu ca nu te superi ...


    Si sa imi amintesti sa iti dau alea de la id fest ... Adica ,lasa ca ti le dau amu pe transfer , dupa ce se descarca. Pentru ca acum sunt in curs de descarcare !

    RăspundețiȘtergere