:)

sâmbătă, 3 iulie 2010

si eu vreau

 

da' ce, numai ea sa vrea?
pot si eu
  • vreau sa am mereu bani pt inghetata
  • vreau sa lucrez cu copiii
  • vreau sa stiu ce vreau
  • vreau sa plec de acasa
  • vreau sa fac ceva nebunesc
  • vreau sa ma gandesc mai repede ce o sa fac dupa liceu
  • vreau sa stau MAI MULT timp cu prietenii 
  • vreau sa pot merge la toate party-urile de la id fest
  • vreau un telefon pe care pot pune mai mult de 3 melodii
  • vreau un mp3. in absenta telefonului decent
  • vreau ca ai mei sa nu se mai certe
  • vreau ca atunci cand voi fi la casa mea sa nu fie ca aici( gandesc prea departe?!)
  • vreau imbratisari speciale
  • vreau plimbari sub clar de luna
  • vreau saruturi in ploaie
  • vreau sa pot sta afara cat vreau
  • vreau sa nu ma mai intrebe mama unde si cu cine plec afara, ca ii raspund mereu la fel
  • vreau sa nu mai stau dupa pod, ca sa pot merge pe jos noaptea spre casa
  • vreau sa imi placa de tipi destul de ok, ca sa nu mai zica gabi ca il dezamagesc
  • vreau sa nu ma mai gandesc( nici macar din cand in cand) la cei din trecut, care nu merita
  • vreau sa pot sa ii fac sa rada pe cei din jurul meu cand sunt suparati[ sutzicaaaaaaaaaa >:D< ]
  • vreau sa lucrez undeva unde sa testez jucarii
  • vreau la disneyland
  • vreau o nunta la fel ca draguta ca aia care i-am vazut pe net zilele astea( o sa fac o postare cu asta)
  • vreau laptop
  • vreau sa cred ca o sa ma descurc singura
  • vreau sa stau macar o saptamana singura acasa, sa vad daca ma descurc
  • vreau sa ma lase tata sa merg la timisoara
  • vreau ca tata sa nu mai tipe cand merg din an in paste la un concert
  • vreau ca tata sa nu se mai enerveze asa repede. nici mama
  • vreau sa fiu alaturi de fratemiu cand se cearta ai mei
  • vreau sa cred ca intr-un an si ceva o sa fiu in alt oras
  • vreau sa ma plimb cu trenul
  • vreau sa am camera mea 
  • vreau sa cred ca eu si my future family o sa ne iubim si descurcam si cu putini bani intr-o casuta. respirand iubire, mancand iubire, ca in cantecul de la vama veche 
  • vreau sa merg aiurea prin orase in care nu am mai fost
  • vreau ca atunci cand vreau sa fac ceva, sa pot face fara sa ma gandesc ca nu am bani si/sau nu ma lasa ai mei 
  • vreau sa am mai mult tupeu
  • vreau sa pot sa spun ce gandesc atunci cand gandesc
  • vreau sa scap de nodul din gat care apare cand vreau sa spun ceva important/serios
  • vreau sa nu imi mai dea lacrimile cand ma gandesc la nodul din gat
  • vreau in vama
  • vreau la munte
  • vreau sa pot sa ii spun unui tip "te plac" fara sa ma gandesc "o sa pic de fraiera"
  • vreau sa traiesc momentul
  • vreau sa tin cont de sfaturile care le dau celorlalti
  • vreau sa nu imi fie frica de bac
  • vreau sa stiu sa invat
  • vreau sa nu imi mai fie frica de masini/viteza si sa dau de carnet
  • vreau inghetata
  • vreau sa cred ca o sa mi se intample ceva frumos...intr-o zi
  • vreau in roller coastere
  • vreau la waterland
  • vreau in halkidiki
  • vreau copii
  • vreau narghilea cu aroma de guma
  • vreau sa am memoria mai buna:))
  • vreau sa imi planific mai bine timpul
  • vreau role
  • vreau sa nu ma mai intrebe lumea daca sunt fumata
  • vreau ca lumea din bacau sa fie ca lumea din sarti
  • vreau sa nu se mai uite lumea stramb la mine daca am la gat o suzeta/caseta
  • vreau sa alerg prin fantana arteziana
  • vreau shake cu nutella de la bia bistro. si un mcflurry de la mec
  • vreau sa nu mai zica tata ca "clapacesc"
  • vreau sa nu vada tata butonul lipsa de la aparat
  • vreau sa nu mai adorm cand citesc o carte pe care vreau sa o termin
  • vreau sa am timp sa ma uit la seriale 
  • vreau sa joc tarile. si ascunselea
  • vreau mai multe concerte [ sa si pot merge la ele]
  • vreau mai multe festuri [ idem]
  • vreau concert e.m.i.l.
  • vreau concert trupa veche
  • vreau sa nu mai visez cu ochii deschisi
  • vreau sa zic tot ce vreau 
  • vreau sa simt ca plutesc...de la o imbratisare...speciala

2 comentarii:

  1. ti-am zis ca o sa-mi dea lacrimile, da nu la toate..nu iti spun la care:))
    chestiutele astea sunt foarte cuuute:x

    RăspundețiȘtergere
  2. Nebunicaaaaaaa >:D< vreau sa ne faci sa radem..dar mai ales,vreau ca tu sa razi.desi asta nu e o problema prea mare,oricum tu..esti tu ;))

    RăspundețiȘtergere