:)

joi, 8 iulie 2010

...si daca faci BUM?!



[ e secsii filmul asta:x ]

apropo de film...azi la ... 10 seara...ah, da defapt am mai scris asta o dataa:)) mi-e lene sa sterg. [ casa de cultura. 22:00. eu cand vreau sa fluier fluier]

apropo de film2. vazusem un film mai demult...sau era intr-o carte? ...in fine. chestia era urmatoarea: daca maine ar fi ultima zi pe pamant, dar ultima, ultima ultima, ultima, si ar fi o chestie sigura( nu ca 06.06.2006 sau mai stiu eu ce...) . deci daca maine ar fi ultima zi a umanitatii pe pamantul asta si acum ar fi ultima clipa cand mi-ai putea vorbi, ce mi-ai zice?   [ leave your interesting or creative responses in the comments section below, sau puteti la fel de bine sa imi spuneti pe mess. sau la telefon. sau pe afara. dar grabiti-va, o sa faceti BUM! ]

Un comentariu: