:)

vineri, 9 iulie 2010

fluieraturi si magnum


[ nenii astia au videoclip. e nou si secsii si am zis sa le fac un pic de reclama:D ]


am mancat inghetata big milk la promotie. vanilie si ciocolata, una dupa alta. vanzator de inghetata cu ochi frumosi si zambet dragut.
am semi-plutit.
a aparut puci. cu doi neni. EDI NE-A CUMPARAT INGHETATA MAGNUM!!! la inceput imi era mila de bani, am crezut ca glumeste, dar pana la urma am cumparat. si am mancat toti. defapt toate. adica eu buf puci si mada. si a fost ataaaaaaaaaaaaat de bunaaaaaaaaaaaaaaaaa. AM MANCAT INGHETATA MAGNUM!!! i-am spus si lui...eu cred ca a cumparat inghetata doar ca sa pomenesc din nou de el, ca se simte prost ca nu mai e vedeta pe blogul meu. [ dar a fost vedeta la tv. si nu a anuntat pe nimeni. ]
ne-am topait in fata "ecranului gigant" . adica eu si puci. am stat pe jos(eu). ne-am uitat la film. fu secsii.
atat. merg sa ma culc.

[ am mancat inghetata magnum!!! ] [mulsumim, edi:) ]

Un comentariu:

  1. Fu secsii nu gluma, ai mancat inghetata magnum for free :))
    As fi mers si eu in centru aseara, dar nu sunt in Bacau acuma:D
    Cat despre clip, e foarte tare, se potriveste cu melodia, asta conteaza ;)

    RăspundețiȘtergere