:)

duminică, 25 aprilie 2010

Inca unul

cred ca o sa fac o traditie din chestia asta.

acum ceva timp, i-am facut reclama si am facut-o vedeta pe ioana.
astazi, un alt copil batut de soarta si nebagat in seama de nimeni mi-a cerut ajutorul.

edi are 2 fete gemene si recunoaste ca i-a placut atunci cand il fluiera lumea pe strada cand a fost cu uratul
 Image and video hosting by TinyPic  Image and video hosting by TinyPic

atunci cand vrea sa faca pe baiatul cuminte si sa refuze un pahar de sampanie, spune ca e cu masina( pentru ca, mai apoi, sa il vezi cu doza de bere in mana). defapt el este un mandru membru al Alcoolicilor Anonimi.
ii place sa se laude cu lumea pe care o aduce la iesiri, ca sa dea macar impresia ca are prieteni care vor sa isi petreaca timpul cu el. in realitate, nimeni nu vrea sa stea pe langa el.

Later edit: ah, si trebuie sa ii dau o inghetata.
Later edit2:  lasand la o parte unele chestii care le-am zis mai sus, edi este, asa, in sinea lui, un copil bun:)

________
cred ca am aberat destul. sper ca nu au fost aberatii prea aberante. si sper ca mi-am indeplinit misiunea si l-am facut pe edi o mica steluta  ;;) >:D<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu