:)

joi, 29 aprilie 2010

La scoala. cu Sut(z)a si Nebu. 5.

 
 


Gisella Al Frut, tăci o normalitate istorică
Gălbenuşul suplu are
Aurore boreale:
Ficăţei, cârnaţi şi urdă
Toţi veniţi, dar ce picioare!
O pisică saltă-n sus,
Nimeni n-are
Inorogi.

Expirăm un dread.
Bine. Nu-mi pasă.
Unde de ţap ţopăitor
Nimeni nu-i acasă.


Suferea un ţârâit al şurubelului idiot, născut efervescent, bunic, uscat
Sucul se plimba-n mărar,
Umbreluţa-n spate stă,
Ţapul chiuie c-o curcă,
Amigdalele se-aruncă.

Şoricelul lupului natüre
Izbăvea să-şi zică scrum.

Nicolae şi Vasile
Erau numai o găleată
Bucuroşi că au anghine
Urechiuşa nu îi lasă.


Grandios ieşea nonocerul aspirină
Gorila în fustiţă cântă,
Insipida te manâncă,
Nasul calcă o măciucă,
Asuprimi-ai ce vrei tu.

Alunelu vrea o Lulă,
Rinocerii n-au pilulă.
Eu sunt fată bucălată.

Mincinoşii muşcă tare,
Untul sapă după broaşte,
Snapul calcă în picioare
Trufa ierbilor, prea tare.
Alexandru, domn prea vânăt,
Cine oare îl adună?
Iarba, care ne sugrumă
Oricând vine câte-o prună.
Arpagic, cârnaţi şi clame
Rup brânzica dintr-o urdă.
Ăăă, ce zici? Hai dă-mi o cărămidă.
*nonocer= rinocer mai special


Urcă mă-sa fără lanţ auriu, tocând aţa
Urcă mare crapul tare,
Mă-sa sare-n băţ de cal
Fără frică de uitare,
Lângă supa de purcel.
Acolea fuma Clăbucea
Tot ce mai găsea-n gunoi.
Au, ce vârf de cărămidă.


Ruşinea âstuia mânat, ăla ruşinos împins mai e pe o rudă-câine
Rinichiul pătrunde-n cuib
Ââu, ce naşpa pute.
Mă, adu un câine,
Ăla de pe frunte.

Roşul vindecă urechea
Ââu, alunecă-n cârnat.
Mamă, fie, berbechea!
Ergo, cine este beat?

Pace, frate, ce mişto!
Oare Nebu este Suţa?
Rada, nu, cred că e rada
C'mon, Gigi, sari în cap!
*âstuia-> scris intentionat asa 
*berbechea, ergo-> exclamatii
*rada-> cuvant care poate sa insemne orice  

_____
patru ( si celelalte) 

. si asa, preaminunatul edi nu mai e pe prima pagina( simte-te bine, am vorbit frumos de tine:> :D ) . 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu