:)

luni, 26 aprilie 2010

La scoala. cu Sut(z)a si Nebu. 3.

un pic de muzica, inainte sa va apucati de citit( fara nici o legatura cu nimic)

 

Botniţ' cu arfă
Lula era o râgâitură
Ce mişca clămpănitura
Micşorată c-o alună
Zbânţâind măroona.

Cocolino mânca raci
Pe o spiţă de mustaci.
Bă, Vasâli! Te dezbraci?
Că eu nu... Da' dă din craci!

Vine Lula, uite-o colo.
Ce mirifică făptură!
E cascada lui Căciulă?
Cred că este o păşună.

Speriata fată naşpa
Se credea că vede şui.
Minciunica nimănui
Calcă verde un pistrui.
* măroonă= ceva maro de sex feminin


Cerne pateul... în intersecţie
Două străzi mergeau agale
Călărind o lumânare
Care le stătea în cale.
XoXo, frate, ce mutare!

Semaforul ia o capră.
Roşie, ce-i drept, bălaie.
Suie sus, băi! Ce, eşti oaie?
Vino, şnapule in barcă!

Viermofil eşti, bă ţărane!
Ai trabant? Ţi se îndoaie?
Bara aia, da mă, aia!
Cade drept în tomberoane.

Intersecţie îi zice putorii
Care iese când nu intră..
Papagalu-nsurătorii,
Mămăligă, mămăligă...


Friödul spufăre
Treaba mare din penar-
Cărămidă, radieră,
Se ştergea de-abecedar...
Ce dilemă, bă dantelă!

Ce crezi? Că şoseta-i udă-n pod?
Nu ştiu, slană, e compot.
Nu ai copy-paste, bărbate?
Eu am două radiere.

Şerveţelul din năpârcă
Alerga dup-o căruntă
Care clăbucea bambucea:
" Hai in Bamboo, f.a.t.ă. ! "

Ai un pic? E cam murdar...
Ce? Ăla? E cartofar!
Haide băăă! Dă-mi un lighean,
Mi-a veni a cam pleca.
*bambucea 



Berlo viţelul
Eu încep a cam sufla
Printre ştrungi de tinichea
C-o fasolă mititea.
Supa n-are alcool.

Lalala, cârnat, ce faci?
Eu ridic ce dai la maci.
Şi ce dau eu? Nicicând nu taci!
Bine, fie, portocală.

Lotus, scos dintr-un şurub,
Ce în dinţi ai pastă,
Cine cumpără chiloţi?
Nu mai vindeţi ceapă!

Norişorul e stomatolog,
Însă nu e inorog.
Unicornii-au dinţi in gura,
Tu nu ai.

_____
vedeti si: 1 si 2 si 4

Un comentariu:

  1. pai vacile merg la intalnire la societatea piti-vaco romana (SPVR), care se afla pe a treia carare la dreapta dupa ce faci stanga si apoi mergi drept inainte...

    Sau ca sa fie mai fericite , acelasi traseu pana ajung la un camp de canabis... sau nu mai bine...la un camp plin cu furnici roz si ochi verzi...

    sau nu?
    bai:)),cand scriam eu pe blog ...eram pe invizibil... tu parca nu erai sau nu te-am vazut?
    Apoi cica m-am dus sa invat...dar nu am mai invatat!

    hi>:)!

    >:D<

    RăspundețiȘtergere