:)

vineri, 23 aprilie 2010

Pentru ca sunt o diva

mergeam frumos pe strada cu mada si diana si vlad(verisorul lui pucca). si ne-am hotarat ca ar trebui sa repetam cateva melodii cu valoare, ca sa nu mergem nepregatiti la majoratul lui pucca. asa ca am inceput sa "cantam" o melodie care a avut grija sa mi-o aminteasca pucca acum cateva zile. doar ca eu am avut grija sa o "adaptez" . asa ca acum melodia "suna" asa: "bautura si famele1" .
ah, si, mai nou, nu se mai zice "dau la ratze"  , se zice "dau la diva"

ah, in caz ca nu stiati, sunt o diva!
da, asa e. lumea ma iubeste:)) oamenii fac cozi de masini ca sa treaca pe langa mine sa ma vada. lumea pune muzica house in masina doar ca sa ma vada rupandu-ma. si multe altele. diana, madalina, si in special vladut au devenit dive doar si numai cu ajutorul meu! multumiti-mi, respectati si iubiti si adorati diva! :)) [ gata ca iar aberez aiurea:)) :D ]

>:D<

____
1= famele este un cuvant format prin asocierea cuvintelor manele si femei.

2 comentarii: