:)

duminică, 25 aprilie 2010

Pirati pentru o zi!

CE DRAGUUUUUUUUUUUUUUT, PUCCA ARE 18 ANI!!!!!!!!!!! [ bine, nu chiar, ii face pe 28, dar nu conteaza, ieri a dat de baut]

Image and video hosting by TinyPic

Pregatirile pentru petrecere au inceput cu o zi inainte, cand mi-am ornat frumos pantalonii cu tot ce am gasit atarnator prin casa [ bine, nici chiar asa] . si am mai cautat chestii si m-am gandit cum sa ma imbrac si bla bla bla.
sambata pe la 4 am inceput sa ma imbrac si am plecat de acasa fara sa ma uit prea mult la cum eram imbracata, ca daca faceam asta, m-as fi schimbat:))
pe la 5 si un pic am ajuns la mada si am speriat-o un pic pe mama ei. apoi am pregatit cadoul special pentru puci. apoi ne-am mai aranjat un pic, ca sa aratam mai mult a pirati [ ha. ha. ]
am mai speriat-o un pic pe mama madalinei, am facut niste poze cu blitz in oglinda[ asa, ca divele]
am mers pe strada si am infruntat ca niste adevarati pirati tot ce spunea lumea[ am mers pe jos de la piata sud pana in ura]. si radeam de reactiile oamenilor. si ni s-au facut poze[ in special mie, diva-pirat :)) ]. ne-am oprit la un magazin de mobila si am incercat sa ne facem poza intr-o oglinda. nu ne-a iesit. apoi am stat la rand la covrigi. si aia care erau inauntru au inceput sa rada si se uitau la noi si spuneau ceva, dar normal ca nu se auzea nimic prin geam. si tanti care era la rand in fatza noastra ne-a intrebat de unde venim si am zis ca de la mada de acasa si apoi ne-a intrebat unde mergem si am zis ca mergem la un majorat. si ea a zis ca la un majorat nu tre sa mergem asa, ca tre sa fim niste printese. noi, normal, am ras.
 am ajuns la buff si buff nu s-a speriat de noi. dar exista o mare problema: buff nu era un pirat! dar ne-a scapat de povara unui covrig, asa ca am primit-o in clanul nostru, ca... ceva:-?
si cand ne apropiam de "locul magic" , "locul intalnirii" sau cum vreti sa ii spuneti, am inceput sa ne facem griji ca nu o sa ne primeasca lumea:))
iustin s-a speriat de noi si noi ne-am speriat ca nu putem intra. am chemat-o pe pucca si ea s-a speriat de noi, dar pana la urma am intrat si lumea s-a speriat de noi. ( frumos, nu? )
si am intrat in sala si am spart niste baloane si am incercat sa vorbim cu lumea de pe acolo. am jucat un samurai pe ritmuri de house si am stat pe tusa cand era populara( rusine sa ne fie). eu si cu mada ne-am umplut bidono-canile pentru bebelusi si am mancat niste prajituri. am mai facut niste poze si am anuntat-o pe puci ca avem un cadou special pentru ea care nu mai poate sa astepte.  si m-am rupt cu buf pe house. la un moment dat, a fost o tentativa de e.m.i.l. , dar nu am apucat sa imi dau seama ce melodie era, dar bucuria mea a durat la fel de mult cat a durat melodia( cateva secunde). cadourile au fost dupa sau inaintea tortului? in fine, sa spunem ca a fost inainte.
si pentru ca fetele din clasa de la ea nu o lasau sa deschida cadoul de la ele, m-am dus eu, pirat neinfricat, si i-am oferit sarbatoritei cadoul special din partea clanului piratilor si al ingrijitoarei, buf. bine, inainte sa ii dau ce am avut de dat, am rugat-o frumos sa se aseze, i-am oferit o lingura( multumesc, edi) si am semi-improvizat un semi-discurs, in care imi ceream scuze in numele tovarasilor mei pirati ca nu am avut timp sa ii cumparam ceva frumos, ca am fost prea ocupati sa ne alegem tinutele. asa ca i-am oferit cadoul special. in caz ca va intrebati, minunatia, preafabulosul cadou special consta intr-o cutie de smantana. da stai ca nu-i chiar asa de simplu. se ia o pungulita alba si mototolita, se ia o punga de hartie de la avon, niste cacao, bomboane de coliva si nuci. si normal, smantana.  va intrebati " ce e atat de special in asta?" . ei bine...dupa cum spuneam, am rugat-o sa ia un loc. i-am oferit lingura si cutia. i-am zis sa guste un pic( saraca, a crezut ca e inghetata...naspa). i-am zis sa scormoneasca un pic, ca am impresia ca mi-am pierdut un banut pe acolo. si a gasit "ceva tare" in smantana. apoi i-am sugerat sa bage mana, ca sa scoata ce era acolo. si a inceput sa scormoneasca si s-a manjit toata pe maini. apoi pucca a inceput o adevarata lupta cu smantana( si nu stiu cum, cred ca batea vantul, dar toata smantana a aterizat doar pe mine).  [ cu ocazia asta, vreau sa imi cer scuze de la cei carora li s-a parut ca acest mic cadou special din partea piratilor a fost cam exagerat/scarbos/stupid. :) ] . si a scos de acolo surpriza-surprizelor: o bidono-canita, ca sa fie si ea ca mine si mada, sa fim 3 copii ai caror mini-neuroni nu ne lasa sa crestem [ :) ] si dupa ne-am spalat, mi-am sters pantalonii si mi-am schimbat tricoul( parca anticipam o lupta pe viata si pe moarte) . pucca a mai primit, din amintirile mele, chestii: o orga cu microfon, un ceas VERDE, un covoras, o punga de gunoi si etccccccccc. nu mai stiu cand a venit tortul, dar stiu ca a fost bun si stiu ca am furat o bucatica de ananas din farfuria lidiei:) si am baut si un pic de sampanie. si dupa ce a facut vreo 4 porunci si mi-a zis ca nu o deranjeaza faptul ca sunt o bunica nebuna si rea[ :x ] , pucca a fost aruncata in aer de 18 ori.
si am mai topait un pic pe acolo. ah! am uitat sa zic! nu stiu cand, dupa cadouri, cred, am dansat cu pucca pe "peanut butter jelly time" si a fost asa de frumoooooooooooos. si m-am invartit de multe ori cu diana si cu mada si cu buf. si edi nu a vrut sa se invarta, de frica sa nu "dea la diva"  .
si pe la 12 a trebuit sa plecam, dar unii nu aveau chef sa mearga acasa, asa ca ne-am dus pe aeroport. bine, inainte sa plecam, eu si cu buf am avut grija sa umplem vreo 2 pahare cu alune si biscuiti. si am avut grija sa imi reumplu bidono-sticla  cu suc de ananas. si am fost pe aeroport, am cantat, am mai stat un pic pe acolo si am plecat acasa pe la 2 [ ce ceata era afara si ce frumos eraaa:X ]

si cam atat.
a fost draguuuuuuuut.
sa ne traiesti, pucca
si sa nu uiti: Pucca, te iubim, noi ca tine vrem sa fim! [ :X:X >:D< ]

____
cam asa am fost noi la puci:
 Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
[ o sa revin cu poze cand intra buf pe mess, ca se lauda ca are 200 si ceva:) ]
___________________________
 o altfel de explicare/abordare/povestire a petrecerii o gasiti aici: http://balonase-cu-broscute.blogspot.com/2010/04/la-multi-ani-ul-lu-pucca.html


Image and video hosting by TinyPic

si asa, de sfarsit, pentru ca o iubesc:
Image and video hosting by TinyPic

2 comentarii:

  1. cam la a 11 a caramida se observa niste caramizi mai asa, care nu se prea pupa intre ele:))...pentru ca nu stiu ce am facut:-?...

    Auzi?nu e nici o dunga ,daca nu ti-ai dat seama e mai bine asa...
    :))
    :-"

    RăspundețiȘtergere
  2. Stiam eu ca nu trebuie sa iti zic:))!
    Asta este de acum...
    sunt onlline acum bai!
    ce nu mai are voie omul sa stea pe invizibil/:)?

    RăspundețiȘtergere