:)

luni, 28 iunie 2010

AM DANSAT CU ALEEEX!!!

:D:D:D:D

ieri. hramul bacaului 2010. aaa...duminica.
bla bla bla, plimbari...bla bla bla...stat degeaba...bla bla bla...cururi de bordo..bla bla blaa...ZEROOOOOOOOOOOOOOO!!! topaiala, tipete, cantat. DANSAT CU ALEEEEX!!

da...cine e alex? pai mie imi place de alex de cand canta in trupa p.i.o.  si e atat de draguuuuuuuuut :x

[ deci uite ce bun eeee :) ]

asa...si s-a intamplat sa am noroc anul asta si sa urc pe scena si sa dansez cu nenea asta( si anu trecut s-a intamplat chestia asta, da' n-am avut la fel de mult noroc).
si noi dansam acolo si vorbeam si nu ne auzea nimeni si pe fundal era o melodie draguta si am cantat amandoooi  ( melodia a2a din playlistul ala, "ea" ,  doar ca a fost o varianta mai lenta. si mai scurta:) )

auuuuu si a fost asa diii draguuuuuuut:)

gata:D

dup aia m-am dus frumos la locul meu, cu zambetul pana la urechi, s-au batut vreo 3 in spatele meu, da nu prea  imi pasa. am plecat de acolo si am ras pana aproape de casa. dupa aia mergeam pe drum singura si zambeam ca fraiera. azi dimineata la fel. singura si zambind cu gandul la seara aia atat de secccsiiiiiii :) :D

gata.

nu ma pot abtine:


    

later edit: 13-15 august, platoul salii sporturilor( adica unde e si hramul acum), serbarile timisoreana. zob, cargo, zero, holograf si pasarea colibri. intr-un cuvant: TOPAIALAAA!
(oricum, pana atunci mai e toy machines in sub si id festul:D ) 
secsii vara! 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu