:)

joi, 17 iunie 2010

uhmm...gabi, asta e pt tine

buf, o sa ma iubesti pentru asta si nu o sa ma mai numesti o nenorocita[ cu toate ca mai mult ca sigur ai uitat chestia asta]  [ cand i-am zis lu' buff ce decizie am luat, ea a zis "de ceee? de ceee? de ceee? " si apoi ca era mai funny cand nu se stia. eh:) ]

 ...buuuun, cu totii va amintiti de majoratul lu buf si a lu gabi( bine, aia care au fost acolo. si madalina, care a trebuit sa imi suporte mesajele:)) ). ei, se zvonea pe atunci ca gabi ar fi adormit in camera lui ascultand taraf si dand voios din degetele de la picioare. [ scrie undeva pe aici chestia asta ] . adica eu si cu vic intrasem in camera ta si il vazusem pe gabi bucurandu-se de preaminunata muzica de pe taraf.
ei...timpul a trecut...si ieri am recitit postarea despre majoratul celor doi... si mi s-a facut mila de gabi...adica nu mila, da mi-am zis ca a destul timp si trebuie sa spun adevarul [ cu toate ca nu l-a cerut nimeni, cum s-a intamplat cu BONUL]

deci, gabi, putina atentie aici:
da, eu si cu vic am intrat in camera ta. tvul era deschis, nu mai stiu pe ce program. da, pantalonii ii aveai pe tine asa cum ii aveai( aia cu care te "invelisei" ). nu, nu dadeai din degete. si ne-am zis noi doi ca tu dormi prea bine acolo, si ne-am gandit sa iti facem ceva...asa ca am inceput sa butonam televizorul in cautare de un program tripluX  , dar cum nu am gasit, am lasat televizorul sa mearga pe taraf, am inceput sa radem, si am plecat.
povestea cu "gabi doarme dand din picioare pe ritm de taraf" a fost inventata pe loc, atunci cand ne-a intrebat lumea de ce radem[ parca asa a fost:-? ] .

:)

ma simt mai bine acum :))

3 comentarii:

  1. spovada pe net :))?
    Bine copila, acum te poti duce linistita la impartasit!

    RăspundețiȘtergere
  2. apropooooo,imi place noul tau aspect:X!
    ma refer la blog...

    RăspundețiȘtergere
  3. m-am razgandit si am ascuns-o!:)))
    oare sa o public...?
    hm...

    RăspundețiȘtergere