:)

sâmbătă, 12 iunie 2010

data de nastere si melodia

ma plimbam din site in site pe stumbleupon si am dat de o chestie draguta. selectezi acolo data de nastere sau na, ma rog, o data importanta sau whatever, si dupa aia iti arata ce melodie era in top in uk, us sau australia pe vremea aia.
uite ce mi-a iesit mie:

  • 28 februarie 1992, uk:

  • 28 februarie 1992, us:

  • 28 februarie 1992, aus: 


  • 28 februarie 2010, uk:

  • 28 februarie 2010, us:

  • 28 februarie 2010, aus:
din nou, jason derulo- in my head( melodia de la uk)


daca vreti sa incercati si voi, linkul e asta

Un comentariu:

  1. asa ca sa nu te mai plangi ca nu iti asculta nimeni muzica de pe blog ,sa stii ca io ti le-am ascultat:D pe tate!
    =p~

    a2a e :X,adica o stiam ...stiam ca e:X!e dragut ca era hit pe vremea aia...pe vremea cand tu boceai!Cant ai iesit tu de la mamica ta din burta... ai iesit dansand... adica nu plangeai,adica asta ar explica multe:-" :)) !!!!

    m-am razgandit,dansai pe a3a melodie:))!!!! Ca e mai dansabila,asta explica si mai multe \:d/....

    ba stai, toate is de [love =p~]?
    si asta explica multe:))!!!!!
    ma rog aproape toate :))...

    si in Romania era :
    lasa-ma papa la mare ,vreau distractie si soare ...
    m-am indragostit lulea ... shallla lala lalaalaalaaa ...:-"!!!

    RăspundețiȘtergere