:)

vineri, 25 iunie 2010

totusi...



mi-o placea mie ploaia...da' chiar m-am saturat...ploua incontinuu( bine ca ieri a fost soare si am putut sa ies. vorbesc despre asta mai incolo). imi place ploaia aia scurta de vara, cu stropi mari...nu chestia de afara. ma invart prin casa fara sa stiu ce sa fac. ma duc in dormitor, deschid cartea, citesc cateva capitole- adorm. vin la calculator, ma plimb aiurea din site in site, ma apuc de fredonat o melodie, tipa fratemiu sa tac, ma bag in seama cu lumea pe mess de-aiurea. ma mai uit la un film- semiadorm. as fi iesit pe balcon la o narghilea da mi-i lene sa imi fac loc pe acolo si mi-i lene sa, sa, sa...bla bla bla...mi-e lene de tot. vremea asta ma moleseste intr-un haaal! ... nu vreau sa mai plouaaa:((

 
[ imi plac versurile de la melodia astaaa:) ] crede in zane si uita de zmei:)

asa. ziceam ca ieri am fost pe afara. uhm...ne-am plimbat, am mancat inghetata, am ras, am mancat biscuiti, am baut apa de la tasnitoare, ne-am plimbat din nou, am stat pe banca, urechelnite, lume care ma crede fumata, ma rog, chestii generale.
chestii noi[ :> ] : nenea cu degetul mijlociu de la mana stanga in ghips/bandaj, lupta pentru cercelul meu, am ajuns pe la 11jumate(seara) acasa. si "ce-ai ma de faci asa? " ( in mod miraculos, nu, nu mi-a zis mie chestia nimeni. erau vreo 3 si vorbeau intre ei pe un accent...nu stiu ce accent. si dup aia a zis "doar esti in bacau..." sau ceva de genu...in fine:D )

da. vreau sa nu mai ploua. nu cer neaparat soare si caldura( cu toate ca e vara si..nah...). cer doar sa nu mai ploua. [ si lumea se plange de incalzirea globala]

2 comentarii:

  1. eu zic sa ii scrii o scrisoare Lui Dumnezeu,saptamana viitoare va fi la fel...!

    RăspundețiȘtergere
  2. te creed!numai nuuu turba...eu asta incerc sa fac:)):)):))...
    bai toata lumea e cu familia acasa ... din pacate ...
    app,ce film ai vazut?

    RăspundețiȘtergere