:)

sâmbătă, 19 iunie 2010

incarcator profesionist de baterii

am primit un mail dimineata si m-am gandit ca nu pierd nimic daca incerc.
Cum imi incarc eu bateriile?
in primul rand: INGHETATA! da. am mai spus-o si o repet. inghetata e buna oricand. cand sunt nervoasa, plictisita, suparata, somnoroasa, cand nu mai am baterii( asta asa, sa fiu in tema). cand simt ca nu mai pot, trag o fuga pana la cel mai apropiat magazin( sau trec strada, ca nu imi place billa, ca nu are prea multe feluri de inghetata) si imi cumpar o inghetata. sau daca fondurile sunt destule, imi cumpar doua. sau o cutie.
pe langa inghetata, am muzicaaaaa. si mai ales daca sunt singura acasa, dau boxele un pic mai tare si incep sa cant. sau sa topai. sau sa cant si sa topai. [ :)) ] . daca sunt intr-o dispozitie prea lacrimogenica, ascult melodii lacrimogene, cu toate ca nu e indicat. dar dupa aia schimb si ascult de alea mai topaitoare. oricum, muzica e si ea pe lista incarcatoarelor de baterii.
pe langa astea doua, ies cu prietenii. si raaaaaaaaaaaaaaaaaaaadem, scoatem tot felul de sunete[ :)) asta e asa, in amintirea ultimelor 2-3 zile], alergam prin tasnitoarele fantanii arteziene, ne taram picioarele pe asfaltul fierrrbinte[ mârr ], ne uitam dupa...eh, dupa...ceva, stam pe banci si facem oamenii sa rada, radem si noi, mancam prostii( de la cipsuri la ciocolata si de la alune la...*chestie-care-arata-ciudat* ), ne jucam cu banda de la casete( uhm...gasita pe jos). ne bucuram de cele mai mici chestii. oarecum, ne retraim copilaria, si asta, cel putin pe mine, ma ajuta sa imi incarc bateriile, aproximativ la maxim. [ eh, retraim copilaria. nu ca nu am mai fi copii inca:) ]. ah da. si bem apa de la tasnitoare, facem poze( cand plictiseala e mare, pozele au tenta semi-pitziponceasca), cantam cu castile in urechi, inventam cuvinte noi, facem poezii( numa' poezii nu-s astea:)) ).
mai nou, ma uit la rwj. si rad. [ deci rasul e un incarcator bun de baterii:> ]. si cand sunt acasa si nu pot iesi din diverse motive, ma plimb aiurea pe siteuri. uneori, chestia asta ma moleseste, dar e ok, in lipsa de altceva.
si daca toate astea nu ajung, mai mananc o inghetata.

  

Post scris pentru concursul “Incarca-ti bateriile!”, organizat de Varta Romania. 

Un comentariu: