:)

marți, 22 iunie 2010

pentru ca mada tot zicea ca o sa scriu despre asta



anunt de la inceput faptul ca postarea mea o sa fie mai seaca decat postarea ei :)

cand a inceput chestia asta? duminica? bine.
duminica, gasca noastra de plimbaciosi s-a inmultit cu doi baieti.
luni s-au inmultit ei, erau 3. pucca i-a speriat pe primii doi.

bine, nu o sa fiu atat de seaca....:)

duminica
uhm...ce s-a intamplat duminica? :))
ah! m-am intalnit cu sutza, ne-am intalnit cu buff, ne-am intalnit cu mada si diana, ne-am intalnit cu geanina( si asa am ajuns pi shientru). cum stateam frumos la raiff acolo, mada a primit un telefon suspect si nu stia ce sa faca(ha! te dau de gol) si eu i-am zis sa il cheme pe nene, ca nu poate fi mai rau decat...nu stiu decat ce. sutz si geanina si-au luat inghetata de aia de se face urat. eu cu diana si mada ne-am luat inghetata de aia kolorki( care e acra si coloreaza limba). nu stiu ce a facut buff;))
si am mers frumos inspre parcul catedralei, cu gandul sa alergam printre tasnitoarele de acolo. dar aveam inghetata. si alea erau inchise. eh, nu ca nu am fi putut alerga printre ele cat erau inchise...dar ar fi aratat prea dubios...cred...asa. si stateam noi acolo si a venit nenea care a sunat-o pe mada cu inca un nene. o sa le zic nenea1 si nenea2, ca nu vreau sa ii fac vedete, asa cum i-a facut mada. [ sunt reaaa:> :)) ]. si nah, s-au speriat putin, pentru ca noi eram multe si pt ca aveam rasul colorat si vorbeam tare si mult si fara logica, dar au rezistat eroic si nu au bagat nici o minciuna cum ca trebuie sa ajunga de urgenta in cealalta parte a orasului pentru a asista la o nastere a unui dinozaur eorlasi care se intampla o data la 100000000 de ani [habaaaaar n-am de unde am scos-o pe asta:)) ]. si normal, ca deobicei, ne-am plimbat pana in parc. dar ei, cum abia erau in prima zi de plimbari cu noi, trebuiau sa se aseze din 5in5 minute, pentru ca ii dureau picioarele( bine, nici chiar asa de des). ne-am asezat pe o banca, dup aia ne-am schimbat cuibul si ne-am dus in foisorul ala unde se pisa piatra si am stat acolo si in timpul asta buf cu sutz si geanina cica s-au dus sa ia un hanorac, da defapt s-au dus sa bage in ele. in fine, am stat acolo, au mai venit oameni, s-au intors fetele, ne-am jucat cu dermatograful albastru( diana mai mult), si dup aia am plecat inspre...nu stiu unde...ah ba da! in patratel, unde mirosea a caca urat si erau niste copilasi de 10-13 ani in fatza noastra, un pic mai...aerieni. am mai stat pe acolo, ne-am mutat in partea cealalta, au mai plecat oameni( sau nu au plecat acum?) [ mada, nu am ce sa completez, ca eu ma uit la postarea ta ca sa mentin o oarecare logica:)) ]. ne-am dus in foisor. aha! abia acum au plecat niste oameni, nenea1 si nenea2 au ras de cum ne dam huguri( adica cel putin mada zicea ca de asta radeau ei). am ramas eu, mada si aia doi neni. si am mai stat un pic si dup aia am plecat spre casuta(nu imi amintesc drumul asta:)) decat unele chestii, dar nu in ordine) : luna in ceata sau nu in ceata, semi-extraterestrii, "da nu mai radeti" , formatie cu ciorapi pe cap, etc. [ macar am avut cu cine sa trec podul:) ]

luni
ah...m-am intalnit cu puci, a scapat de niste bani, am luat o amenda[ ci naspa ba]. am mers 2 statii cu 30 de lei. cacat. asa. trecand peste...am ajuns in foisor, unde m-am intalnit cu miha, mada si iuli. de pucca am scapat pe drum. asa. uhm...aaa...blanc. aaaa...nu mai stiu ce s-a intamplat, ba:))
aaa...mergeam inspre parc si nenea1 a sunat-o pe mada si a intrebat daca mergem pe insula si am zis ok. si acum erau 3 neni si ne-am dus pe insula si iar ne asezam din banca in banca. si ne-am asezat pe scari acolo langa apa si nenea1, nenea2 si nenea3 vroiau sa mearga cu barca da nu au mers. am mai stat acolo, eram foarte linistite pt ca eu aveam nervi ca am dat 30 de lei pe 2 bilete tampite si mada pentru ca nu stiu de ce. si...nu mai stiu. la un moment dat si-a dat seama cineva ca stam de prea mult timp jos si am plecat, dar m-a sunat pucca si ne-am intors. am mai stat un pic la scari, timp in care nenea1 si nenea2 au avut timp sa se sperie de puci. asa ca au inceput sa fuga de ea. nenea3 era inca fascinat de sunetele care le faceam. ne-am plimbat pe insula...ah...am mai ras un pic de nenea1 ca nu poate sa bea aplecat [ ha! ]. am iesit de pe insula si ne-am dus...ah! in patratel. si acolo pucca i-a mai speriat un pic. si pucca s-a luat de ceva de-al meu si am plecat de langa ea si dup aia miha si iuli au plecat. si dup aia a revenit mirosul preafrumos de o zi inainte. si dup aia am plecat inspre parc, dar nenea1 si nenea2 nu vroiau sa mearga prin fatza, pentru ca le era rusine cu noi, dar nenea3 i-a tradat si era de partea noastra si a inceput sa se uite la ceas din 2in2 minute, ca mada. si am plecat asa, 4 pe la strada si doi prin spate si nenea3 tot nu putea sa faca pe mitraliera. si ne-am intalnit cu ceilalti doi si nu stiu ce am facut, dar la un moment dat am ajuns in foisor, unde nenea1 si nenea2 au avut de suferit, mai mult nenea2, dar si nenea1, ca a stat mai mult in picioare. nenea3 a folosit psihologia inversa si pucca s-a speriat de el. aaaa...am mai stat pe acolo, am pus 312536 de melodii in acelasi timp, pe telefoane diferite, am mai pierdut timpul pe acolo. pucca a plecat cu ai ei cu autobuzul, noi5 am plecat pe jos, am iesit prin fata parcului, am mers, am mers, am scapat de mada. mi-am dat seama de ce au venit 3 neni: pentru ca stiau ca o sa raman singura de la tic tac si...eh:)) . dar nu s-a intamplat nimic. nenea3 a plecat prin alta parte spre casa, ca sa fie sigur ca nu doarme in fata usii. am scapat si de nenea2, dar nu inainte de surprize-surprize: ne-am intalnit cu pucca la orizontul! [ ! :)) ! ]. asa. si am mers pe sub pod cu nenea1, dup aia am ajuns acasa si dimineata am citit postarea lu mada, unde se milogea de mine sa scriu, si uite ca am scris:D :))

gata. [ azi oare o sa vina4 neni? sau....o sa mai vina? :)) ]

4 comentarii:

  1. buna intrebare:)))... o sa mai vina???
    Fata cuminte nebu,vezi ca poti asculta de Mada ...:)))!!!!!
    si ai uitat ceva,dar nu iti zic ce ai uitat
    !
    !
    !

    RăspundețiȘtergere
  2. si vroiam sa isi zic ca esti oleaca lasa!!!!
    te las singura sa afli de ce:))!

    RăspundețiȘtergere
  3. si nu inteleg:-?nenea 2 nu a plecat cu nenea 3?

    :))

    RăspundețiȘtergere