:)

marți, 29 iunie 2010

mdea...

ieri am avut o zi de dsrheguetgdfh.




am plecat de acasa, picura, am vorbit cu un chelner dragut din sub( bine, asta nu trebuia sa scriu aici, da am scris asa, ca sa nu para atat de foarte naspa ziua de ieri). m-am intalnit cu diana, m-am intalnit cu mada, ne-a prins ploaia. dar a fost dragut. si acum e acum. trece ploaia. ma suna tata si incepe sa urle sa merg acasa. ajung in spatele scenei, vine puci. ma suna mama. ma duc in spatele bazinului. da soarele. vine tata. merg acasa. tensiune. tensiune. tensiune x3. ( vezi poza de mai sus). !!! . cearta din nimicuri. nu mai pot.
nu ma intereseaza daca o sa citeasca sau nu. probabil ca da. dar nu mai pot. ...

Their anger hurts my ears
Been burnin' strong for seven years
Rather than fix the problems, 
they never solve them
It makes no sense at all
I see them every day
We get along, so why can't they?
If this is what he wants 
and this is what she wants
Then why is there so much pain?

it's not right

azi noapte am visat ca sunt adoptata.

[ seeeecsiiiii :> ] 


am nevoie de o imbratisare speciala 

2 comentarii:

  1. :-< ...

    >:D<
    ...
    ei ... de la mine nu e asa speciala ...
    ... dar pana vine aia :-? ...
    :-s
    ...
    Rasare soarele >:D<!

    RăspundețiȘtergere
  2. chestia cu adoptatul :)))! Si eu am crezut ca sunt adoptata si am inceput sa cer explicatii de la ai mei ... cand eram mai mica :"> :))) !!!

    hum ... era doar un vis :-s !

    RăspundețiȘtergere